Opnemen zonder schuifknop. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kon het nergens vinden dus vandaar deze vraag: Als Iphone in grendel modus staat en er komt gesprek binnen moet je groene schuifknop schuiven om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opnemen zonder schuifknop.
Kon het nergens vinden dus vandaar deze vraag:
Als Iphone in grendel modus staat en er komt gesprek binnen moet je groene schuifknop schuiven om te beantwoorden. Als Iphone ontgrendelt is en er komt gesprek binnen dan krijg je twee knoppen. Een met "weigeren" en een met "antwoorden". Nu is mijn vraag of er in die grendel modus ook wat software is zodat ik die twee knoppen krijg met "weigeren" en "antwoorden". |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
neeee...........................
|
||||
|
||||
als je je gesprek wil weigeren en doorsturen nr je voicemail kan je je powerbutton 2xindrukken
|
|||
|
|||
Nee, wil gewoon opnemen met weigeren en antwoorden als telefoon geblokkeerd is. Heb geen voicemail.
|
|
||||
|
||||
Nou dat kan dus niet. Of iemand moet dat gaan programmeren
Lijkt me toch duidelijk
|
||||
|
||||
Jawel das wel mogerlijk Geef me even en ik heb wat voor je
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nah het lukt al redelijk nu wil alleen customize de folders niet laten zien waar ik bestanden in kan zetten... Kan em niet vinden via ssh
Greetz, Stiruam Edit ik moet nu even stoppen helaas maar ik zal alvast even vertellen waarom ik denk dat dit moet kunnen: Hier is een TapToUnlock Schermpje wat dus de slider vervangt door een knop die de hele slider vult dus zodra ie aangeraakt wordt is ie meteen bij het einde... Dit valt te porten omdat je netzoals het "slide to unlock scherm" plaatje ook het "slide to answer" plaatje kan aanpassen... Morge weer meer Laatst gewijzigd door Stiruam; 31-03-08 om 21:10. |
|
||||
|
||||
sh*t ja, das juist, ik heb die taptounlock button.
De map uitpakken en map in je iphone zetten via ssh in de mappen Library/Customize/Callsliderimages en Library/Customize/MainSliderImages. Daarna na Customize gaan en de tap nemen, nu hoef je alleen maar te drukken in die zone, NIET meer te schuiven. Hoipelijk is dit ongeveer wat je zocht? Drukken, niet schuiven. Hier zitten er 5 in waaruit je kunt kiezen. Laatst gewijzigd door croiman; 05-04-08 om 15:29. |
|
|||
|
|||
Ik zie "Customize" helemaal niet onder library staan . Kan eigenlijk ook niet ergens anders die map van "MainSliderImages" vinden. Ik heb dat programma van customize wel geinstalleerd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
YouTube - Modded Customize For 1.1.4 Firmware |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opnemen zonder de Iphone aan te raken | cles | iPhone algemeen | 9 | 27-03-15 21:24 |
Telefoongesprekken opnemen? | Amiga | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-12-12 17:30 |
Telefoongesprek opnemen | Tuttel | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 12:57 |
schuifknop voor aannemen is pistool geworden | rvreeman | Archief | 6 | 11-02-10 12:36 |
Demovideo opnemen | Grooviee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-09-09 14:11 |
|
|