Supmappen op startscherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het forum erop nagekeken en in de zoekfunctie kon ik ook niets vinden vandaar dat ik maar even hier de vraag stel. Op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Supmappen op startscherm
Ik heb het forum erop nagekeken en in de zoekfunctie kon ik ook niets vinden vandaar dat ik maar even hier de vraag stel.
Op dit moment heb ik al aardig wat programma's op mijn iphone staan maar dit begint onoverzichtelijk te worden. Nu zou ik graag submappen willen maken (games/internet/etc) kan iemand mij hiermee helpen. (heb de iphone net 3 dagen dus niet al te ingewikkeld svp) Alvast bedankt, Elwin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
waar kan ik die 'categories' vinden dan? kan ze niet vinden bij 'packages' onder installer.
|
|
||||
|
||||
Categories, dock en eventueel stack kun je gebruiken, te installeren via installer
|
|||
|
|||
als ik naar 'installer' ga vanaf mijn springboard en dan naar 'all packages' staan zowel 'dock' als 'stack' er niet tussen
|
|
||||
|
||||
Dat betekend dat je de source er niet op hebt staan voor die apps. kijk hier voor welke source je moet hebben iAppCat - Apple iPhone & iPod Touch Application Catalog
|
|
|||
|
|||
zal wel ongelooflijk dom zijn maar het lukt me nog steeds niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ontgrendelen startscherm Iphone4 | basicboy | iPhone algemeen | 2 | 06-03-11 15:43 |
Agenda op startscherm | nonkelmike | Jailbreak apps en thema's | 35 | 26-01-10 00:08 |
Startscherm aanpassen ? | Martijn Derks | Jailbreak apps en thema's | 5 | 08-05-08 13:18 |
Te veel icoontjes op startscherm iPhone... | gerre | iPhone algemeen | 7 | 24-02-08 21:09 |
|
|