Ontgrendelen startscherm Iphone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ga zeer waarschijnlijk een iphone 4 kopen. Nu kan ik alleen nergens terugvinden of je naast het sliden om je beginscherm te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ontgrendelen startscherm Iphone4
Hallo allemaal,
Ik ga zeer waarschijnlijk een iphone 4 kopen. Nu kan ik alleen nergens terugvinden of je naast het sliden om je beginscherm te unlocken, dit ook kan instellen dmv van wachtwoord zoals bij mijn huidige BB9700? Ik ben namelijk bang dat het sliden ook makkelijk ontgrendeld tijdens het dragen in bijvoorbeeld je broekzak. Alvast bedankt voor jullie reacties! Basicboy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan er een pincode op zetten, maar de iphone unlockt alleen op je vinger.
|
|
||||
|
||||
Het touchscreen gaat idd op warmte, niet op aanraking, het is dus lastig om hem te unlocken als hij in je broekzak zit.
En zoals hierboven, er kan gewoon een pincode opgezet worden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda op startscherm | nonkelmike | Jailbreak apps en thema's | 35 | 26-01-10 00:08 |
Startscherm aanpassen ? | Martijn Derks | Jailbreak apps en thema's | 5 | 08-05-08 13:18 |
Supmappen op startscherm | Elwin | iPhone algemeen | 6 | 05-04-08 16:06 |
Te veel icoontjes op startscherm iPhone... | gerre | iPhone algemeen | 7 | 24-02-08 21:09 |
|
|