Te veel icoontjes op startscherm iPhone... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerst even meldden: het zou kunnen dat dit op het forum al besproken is, maar ik heb geen idee wat ik juist zou moeten zoeken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Te veel icoontjes op startscherm iPhone...
Eerst even meldden: het zou kunnen dat dit op het forum al besproken is, maar ik heb geen idee wat ik juist zou moeten zoeken met de zoekfunctie.
Dus het probleem: ik heb op een 1.1.2 iPhone te veel applicaties geinstalleerd zodat het installer icoon op de 2de 'pagina' van het startscherm is gekomen. Hoe kan ik nu nog aan die installer om eventueel summerboard te installeren, of hoe kan ik het installer icoon terug op de 1ste 'pagina' krijgen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Via SSH verbinding maken en met bijvoorbeeld Fugu een programma verwijderen die op de eerste pagina staat. Hoe je dat doet is te vinden via de zoekfunctie.
|
|
||||
|
||||
Snap even het probleem niet........als je "te veel" apps hebt geinstalleerd dan kan je tog gewoon naar de volgende pagina scrollen door met je vinger van links naar rechts te scrollen.......
of begrijp ik je probleem nou niet???
|
|||
|
|||
Dit deed hij normaal wel, scrollen, maar sinds ik hem opniew heb gereset met dezelfde firmware, wilt hij dit niet meer doen ...
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen SSH geinstalleer op mn iPhone ... Ik had deze speciaal om veiligheidsredenen verwijderd met de installer.
|
|
||||
|
||||
anders upgrade je naar 1.1.3, kan je meteen wiggly icons gebruiken
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
veel icoontjes weg na bezoek cydia/installer | fazer600 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 14-12-08 13:15 |
Na restore veel Apple icoontjes kwijt door Categories | Chrisjuh | Archief | 2 | 18-11-08 01:14 |
|
|