//

foutmelding Airplane Mode

foutmelding Airplane Mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) eej ik heb de laatste dagen een probleem met mijn Iphone. als ik hem gewoon gebruik, dus een sms verstuur of safari aanklik bijvoorbeeld. dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-01-08, 15:31
Mdevri Mdevri is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard foutmelding Airplane Mode

eej

ik heb de laatste dagen een probleem met mijn Iphone. als ik hem gewoon gebruik, dus een sms verstuur of safari aanklik bijvoorbeeld. dan komt er steeds het volgende in beeld:

This accessory is not made to work with Iphone.
Would you like to turn on Airplane Mode to reduce audio interference?
you wil not be able to make or recieve calls.

Ook komt er geen geluid meer uit mijn speakers of koptelefoon. dus in de ipod functie speelt het nummer wel maar er zit geen geluid bij. ook hoor ik nix tijdens het typen.

de Iphone komt uit de V.S. en het is een 1.1.2 OTB bootloader 4.6. er zit een Xsim in. van een onbekend merk..
komt het misschien van die Xsim?

wie weet wat het is?

gr. Marc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-08, 16:02
Toadje Toadje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: amsterdam
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar Toadje
Standaard

Ej Marc,

Ik heb exact hetzelfde probleem,

Het kan bij mij op twee manieren zijn veroorzaakt:
1. Ik heb me iphone aangesloten op de audio in aansluiting op de tv zodat ik me muziek wat harder hoorde en er zo uitgetrokken zonder op pauze te drukken.

2. Toen ik werd gebeld terwijl ik muziek aan het luisteren was op me iphone heb ik de koptelefoon eruit getrokken om op te nemen.

Ik heb allerlei manieren al geprobeerd om het geluid terug te krijgen. Settings gereset, 20 x achter elkaar de headset erin en eruit gedaan en af en toe contact gemaakt.

Kan iemand ons met dit probleem helpen?

Gr.
  #3  
Oud 24-02-08, 23:27
Mdevri Mdevri is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard

dat geluid is niet het grootste probleem bij mij. ik heb een fout zitten in mijn connection port. dit komt veel vaker voor. de enige oplossing voor dit probleem is, de iphone terugsturen naar apple... mooi ***** dus. maar jij hebt dit probleem niet want die van jou geeft de foutmelding niet..

suc6 er mee.

gr. Marc
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: tomtom 1.2 airplane / vliegtuig mode neowam iPhone Navigatie 5 26-12-09 20:48
Airplane mode toggle Fudgem Jailbreak apps en thema's 1 29-06-09 14:39
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 19:36
Gescheduled in/uit airplane mode? gero Jailbreak apps en thema's 3 01-06-08 14:49
Airplane Mode Message pietsnot iPhone algemeen 6 14-05-08 17:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:37.