//

Hoek rechts van home-knop zit los/klikt/kraakt bij iPhone 6

Hoek rechts van home-knop zit los/klikt/kraakt bij iPhone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen Ik heb onlangs mijn iPhone 6 nog eens vastgenomen en heb gemerkt dat mijn hoekje rechts van de home button kraakt als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-03-15, 23:09
Azamato Azamato is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard Hoek rechts van home-knop zit los/klikt/kraakt bij iPhone 6

Dag iedereen

Ik heb onlangs mijn iPhone 6 nog eens vastgenomen en heb gemerkt dat mijn hoekje rechts van de home button kraakt als ik er druk op zet.. het scherm zit blijkbaar wat losjes of iets in die aard.

De andere hoeken zijn perfect maar deze is wel een beetje vervelend..

Nu heb ik gelezen dat mensen zo'n probleem vaker hadden en er naar de apple store mee zijn gegaan. Maar ik ben Belg en wij hebben dat niet (tenzij je Switch mee rekent)

Ik kocht mijn toestel in de Makro.. kan ik er wat aan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-15, 18:32
Gere Gere is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 11
Standaard

Wat heb je er uiteindelijk mee gedaan?

Mijn 6 was één dag uit de verpakking en ik had al prijs. Switch laat ik er zeker niet aan prutsen dus heb hem laten ophalen door Apple.
Vier dagen heeft het geduurd voor de koerier hem kwam ophalen en dat is inmiddels ook alweer 4 dagen geleden. Vlot gaat het niet.
Hoop nu wel dat ze hem gaan herstellen en niet dat ik een ander exemplaar krijg want die kan het net zo goed hebben.
  #3  
Oud 14-04-15, 19:59
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

Los zittend scherm bekend "probleem" bij apple. Ze controleren het eerst visueel op valschade. Is dit niet het geval komt er een ander scherm op cq gereareerd. Snelste is wel om het in de store zelf te laten doen. Voor u uit belgie zal het toch een lange reis worden, dus maak er meteen een dagje uit van. Want reparatie tijd is ongeveer 1 tot 1,5uur. Afhankelijk vd drukte. Maak wel een afspraak bij de geniusbar alvorens te vertrekken uiteraard.

Ben gister er zelf ook geweest ivm loszittend scherm en battery check. Had het idee dat ie onregelmatig snel leeg liep. Een diagnose wees uit dat ie nog net in het groene vlak zat, maar de medewerker vond het niet kloppen met de leeftijd van mijn iphone 6. Dus kwam er ook nog een nieuwe batterij gelijk in. Dus al met al goede service.
Blijft het probleem met de batterij er, dan kon ik terug komen en zal er een toestelwisseling plaatsvinden
  #4  
Oud 18-04-15, 01:18
Gere Gere is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 11
Standaard

Ik heb de mijne gisteren teruggekregen met een nieuw scherm maar je kan helaas zien dat het scherm verwijderd is geweest. De behuizing is zeer lichtjes beschadigd rechtsonder.
Dat had ik toch niet verwacht.


  #5  
Oud 21-04-15, 01:02
Gere Gere is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 11
Standaard

En inmiddels zit het nieuwe scherm ook weer los. Wat een gedoe zeg.
  #6  
Oud 21-04-15, 19:04
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk bericht
En inmiddels zit het nieuwe scherm ook weer los. Wat een gedoe zeg.
Weer een ritje applestore dan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 6 scherm zit los en kraakt JanG iPhone algemeen 2 21-05-15 15:38
Home button 4S kraakt Rubenn1992 iPhone algemeen 15 20-01-12 12:53
Klikt jullie 4S Home Button zoals die van mij klikt? suijkerwerk Chat en geruchten 1 09-01-12 11:19
raar telefoonteken in de hoek van home screen Graf Zum Kotzen Archief 2 02-05-10 10:50
Ervaring: reparatie van defecte home-knop KRASH iPhone algemeen 14 18-10-09 09:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:37.