iPhone 6 veel documenten opslag? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik heb net een paar weken een iPhone 6 en checkte vanavond mijn opslag. Mijn iPhone heeft een opslag van 16GB en iTunes gaf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 veel documenten opslag?
Goedenavond,
Ik heb net een paar weken een iPhone 6 en checkte vanavond mijn opslag. Mijn iPhone heeft een opslag van 16GB en iTunes gaf nu al aan dat ik 'nog maar' 9GB opslag vrij heb. Ik heb geen idee waar die 7GB aan ' op' zijn gegaan. Ik heb nauwelijks apps, foto's of muziek/spelletjes op mijn iPhone staan. Ik ben eens gaan kijken bij instellingen/gebruik en zag daar b.v. bij Podcasts opslag 796 KB staan ( ik gebruik helemaal geen podcasts), ook bij agenda's en herinneringen staat gebruik 946KB. Betekent dit dat de app zoveel ruimte in beslag neemt of dat er veel podcasts of documenten zijn opgeslagen? Geen idee. Ik wil gewoon graag weten waar mijn opslag aan op gaat. Groet Droppie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Of het nou data of de App zelf is, het is beide minder dan 1MB en dus erg weinig...
Ik denk dat je je beter op "grote vissen" kunt richten om je probleem op te lossen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's nemen veel opslag in en geen foto's via icloud | Frankw71 | iPhone algemeen | 1 | 17-12-14 16:46 |
Werkelijke opslag iPhone 6 | timeswa | iPhone algemeen | 3 | 14-10-14 11:13 |
mail op ipad heeft veel opslag | Bobdi | iPad algemeen | 0 | 21-09-14 10:32 |
Iphone 4s Opslag probleem? | Dylanp | iPhone algemeen | 3 | 03-06-13 18:57 |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
|
|