Na update 8.3 te groot beeld om iPhone te kunnen configureren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanavond heb ik mijn iPhone 6 Plus via Wifi geupdate naar iOS 8.3 Echter na installatie startte hij op met een veel te groot beeld, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update 8.3 te groot beeld om iPhone te kunnen configureren
Vanavond heb ik mijn iPhone 6 Plus via Wi-Fi geupdate naar iOS 8.3 Echter na installatie startte hij op met een veel te groot beeld, waardoor ik niet op de configuratie kan reageren. Dus kan ik niets met mijn iPhone meer!
Herstellen of reservekopie terugzetten via ITunes lukt niet, omdat ik Zoek mijn iPhone ook niet kan uitschakelen, omdat ik nergens bij kan komen. Wat kan ik doen? Wie weet raad? Dank alvast, Evita |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoek mijn iphone uitschakelen/verwijderen via www.icloud.com, daarna kan je wel je iphone via itunes herstellen of een reserve kopie terug zetten.
Suc6. |
|
|||
|
|||
je hebt zoomen aan staan ? tik dubbel met drie vingers op het scherm om uit te zoomen
dit is een optie in toegankelijkheid. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 april 2015 om 10:22 ---------- Citaat:
Zie ook mijn reactie op iGadget. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad blijft hangen in configureren na update naar iOS 7 | idegroot1 | iPad algemeen | 7 | 11-02-14 17:46 |
Iphone 4 blijft configureren na update ios 7.0.4 | Ikke83 | iPhone algemeen | 1 | 25-12-13 01:42 |
Zomaar groot beeld en nu? | enzo | Archief | 2 | 28-12-09 10:26 |
te groot beeld | gamingmaster11 | Archief | 1 | 03-11-09 17:23 |
iPhone 3G: Na update van 2.0 naar 2.0.1 steeds opnieuw configureren Iphone | martijn88 | Unlock | 2 | 11-08-08 12:49 |
|
|