softwareupdate met gerantie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een Iphone 6 met gerantie. Mijn telefoon is al 1 keer kapot gevallen dus kreeg ik netjes een nieuwe. Nu heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
softwareupdate met gerantie
Hallo allemaal,
Ik heb een Iphone 6 met gerantie. Mijn telefoon is al 1 keer kapot gevallen dus kreeg ik netjes een nieuwe. Nu heb ik alleen een probleem, mijn reservekopie is gemaakt in ios 8.3. Als ik de reservekopie terug wil zetten staat er op mijn telefoon: Voor deze kopie vereis ios 8.3. Alleen die versie kan ik nog niet installeren op mijn nieuwe telefoon. Weet iemand hoe ik dit kan maken en ook voorkomen voor de volgende keer? alvast bedankt! Groetjes Jeroen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja maar als ik dan die reservekopie erop wil zetten (die in Icloud staat) Moet ik via instellingen : Wis alle inhoud en instellingen dan staat die weer op ios 8.1.2 en kan ik hem nog steeds niet terug zetten....
Laatst gewijzigd door jeroen07; 11-04-15 om 13:04. |
|
||||
|
||||
Als er eenmaal iOS 8.3 opstaat ga/kan je niet terug.
Er zit geen oude versie van iOS in een backup
|
||||
|
||||
Zet nog even niet je reservekopie terug maar:
- sluit de iPhone aan op je computer / iTunes. Update de iPhone naar iOS 8.3. Zet hierna je reservekopie terug van iTunes of iCloud. Of: - configureer je iPhone als 'nieuwe telefoon'. Doe vervolgens een OTA update naar iOS 8.3. - Ga vervolgens opnieuw naar 'wis alle inhoud en instellingen' en zet nu wel je reservekopie terug. Je verhaal over garantie heeft verder helemaal niets te maken met dit iOS versie verhaal.... |
|
|||
|
|||
Maar als ik wis alle inhoud en instellingen doe gaat hij toch weer automatisch terug naar ios 8.1.2?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit met dezelfde vraag.
Ik had een 6 plus met iOS 8.3. Daarvan heb ik een reservekopie. Nu heb ik een nieuwe 6 plus met iOS 8.1.2. Ik wil niet updaten naar iOS 8.3 omwille van de kalibreren. Is er geen enkele manier om de Back-up er toch op te krijgen? Eventueel via een tweak uit cydia? Of kunnen de gegevens uit de reservekopie niet op een of andere wijze uitgelezen worden? En dan manueel terugzetten. Ik wil de jailbreak niet kwijt 😛 |
Labels |
iphone 6, softwareupdate |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Softwareupdate 6.01 via iTunes | koot0220 | iTunes | 0 | 01-11-12 23:41 |
Bugs in softwareupdate 3.0 | bluevoice | iPhone algemeen | 15 | 20-06-09 20:11 |
Crash na softwareupdate | drompie | Archief | 2 | 12-01-09 12:53 |
smsje over softwareupdate | Nikooos | Odido (T-Mobile) | 3 | 17-09-08 18:37 |
Geen bereik na softwareupdate | joostje18 | Unlock [archief] | 1 | 27-03-08 14:20 |
|
|