Icloud Activation Lock verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Heb een iPhone 5s en hier zit een iCloud lock op. Helaas niks bekend van de oude gebruiker. Graag zou ik de lock er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icloud Activation Lock verwijderen
Beste,
Heb een iPhone 5s en hier zit een iCloud lock op. Helaas niks bekend van de oude gebruiker. Graag zou ik de lock er af willen halen. Ik weet dat dit mogelijk is. Weet iemand hier een tool / mogelijkheid voor? Heel internet al voor afgezocht maar tot heden geen mogelijkheid kunnen vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je snapt waarschijnlijk zelf ook dat dit enigszins verdacht klinkt.
Dat "activation lock" is bedoeld om diefstal minder interessant te maken. Misschien toch de (vorige) eigenaar proberen op te sporen. https://support.apple.com/nl-nl/HT201365 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je spreekt jezelf tegen, je weet dat het mogelijk is maar je vindt geen mogelijkheid ? Die iCloud lock zal je nooit eraf kunnen halen met een TOOL, dit is alleen mogelijk met tussenkomst (hulp) van Apple en met het wachtwoord van de vorige eigenaar! Succes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5S in activeringsmode en met icloud lock | KoenF | iCloud | 3 | 05-05-15 16:03 |
Iphone 4s activation lock | mennootje81 | iPhone algemeen | 4 | 10-06-14 21:52 |
Verwijderen camera snelkoppeling in screen-lock iOS 5.1 | Niles | iPhone algemeen | 3 | 27-05-12 12:53 |
Iphone simlock verwijderen. NL toestel met AT&T lock | Guess86 | iPhone algemeen | 6 | 07-02-12 20:46 |
|
|