Iphone 4s activation lock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb via marktplaats een iphone 4s gekocht. het blijkt dat hij activation lock heeft. Ik heb de vorige eigenaar proberen te contacten maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s activation lock
Hallo
Ik heb via marktplaats een iphone 4s gekocht. het blijkt dat hij activation lock heeft. Ik heb de vorige eigenaar proberen te contacten maar hij reageert niet. Wat kan ik hier tegen doen. is er een oplossing waardoor ik mijn iphone 4s normaal kan gebruiken Mvg Menno |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dat heb ik al geprobeerd maar de eigenaar reageerd niet
Mvg Menno ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 juni 2014 om 19:14 ---------- Is er geen andere oplossing? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ga anders bij de verkoper aan de deur en vraag of hij hem activeer (Find my phone uitzet ) voor je of je vraagt je geld terug. Want zo heb je niet veel aan je iPhone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4(s) Activation failure | XxMocr0o94xX | Unlock | 28 | 14-06-12 11:50 |
HELP! Lock knop defect! Hoe lock ik nu mijn Iphone?! | MrDee | iPhone algemeen | 5 | 28-01-12 23:26 |
iPhone 3G: iPhone 3G ~ FW: 4.2.1 Activation + Unlock | C3NKO | Unlock | 1 | 15-11-11 00:18 |
Iphone sluit af na activation scherm | Corn | iPhone algemeen | 0 | 04-01-09 22:46 |
Feedback on your iPhone activation | ihans | iPhone algemeen | 1 | 17-01-08 15:06 |
|
|