Dataroaming gaat automatisch uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik over ben op een Vodafone RED abonnement gaat mijn data roaming automatisch uit. Dit wil ik niet, heb namelijk buitenland MB's in het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dataroaming gaat automatisch uit
Sinds ik over ben op een Vodafone RED abonnement gaat mijn data roaming automatisch uit. Dit wil ik niet, heb namelijk buitenland MB's in het abo zitten.
Heb me al suf gezocht maar kan nergens iets vinden, iemand toevallig met een helder idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat dataroaming wel ingeschakeld onder instellingen?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dataroaming staat uit, toch MB's in buitenland | sroosen | iPhone algemeen | 28 | 26-03-14 13:13 |
T-Mobile Travel 'n Surf -> Dataroaming aan/uit?! | Roro92 | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 17-02-12 22:03 |
Dataroaming uit, niet kunnen bellen/gebeld worden in Frankrijk? | Cateye | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 26-03-10 12:08 |
Gaat automatisch op internetverbinding | Roel... | iPhone algemeen | 15 | 11-02-09 12:41 |
3g en dataroaming uit, toch dataverkeer! | ~boi | iPhone algemeen | 8 | 01-12-08 09:56 |
|
|