Contacten overzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4s en heb een 5s besteld. Ik heb hiervoor dus een nieuw simkaartje moeten bestellen Ik wil graag al mijn contacten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten overzetten
Ik heb een iphone 4s en heb een 5s besteld.
Ik heb hiervoor dus een nieuw simkaartje moeten bestellen Ik wil graag al mijn contacten goed kunnen overzetten straks naar de 5 maar via icloud geeft hij maar een paar contacten aan terwijl er natuurlijk veel meer op mijn telefoon staan. Hoe kan dat en wie kan mij hiermee helpen?? Als ik via instellingen "importeer simcontacten" doe dan gebeurd er niks. Help please! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde antwoord als in jouw vorig topic over dit onderwerp:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...s-naar-5s.html |
|
|||
|
|||
Oke dank je, wist het niet zeker. Omdat andere zeggen dat het via icloud moet maar dat lukt me dus niet. Geeft maar paar contacten aan.
Dus als ik het goed begrijp als ik die back up maak zoals jij uitlegde in je stappen plan moet ie ook al mijn contacten meepakken? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Excel bestand naar Contacten iPad overzetten | Marceltw | iPad algemeen | 2 | 23-01-14 14:58 |
Contacten overzetten | teizz | iPhone algemeen | 178 | 05-01-14 17:32 |
iPhone4s contacten overzetten naar Sim | missmarissx | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-07-12 17:02 |
Contacten overzetten naar handsfree kit | vangoor | iPhone algemeen | 2 | 25-05-11 12:12 |
Contacten weg na overzetten | pieren | iTunes | 0 | 16-05-10 17:00 |
|
|