Aankoop IPhone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik weet niet als dit topic juist staat maar wil toch even mijn vraag stellen. Ik kan een nieuwe iPhone 6 64gb kopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aankoop IPhone 6
Hallo iedereen,
Ik weet niet als dit topic juist staat maar wil toch even mijn vraag stellen. Ik kan een nieuwe iPhone 6 64gb kopen van iemand die het op hun beurt gekregen hebben van een wedstrijd. Nu ze hebben er geen aankoopbewijs van maar ik weet wel dat Apple zelf 1 jaar garantie geeft. Kan ik na die 1 jaar bij eender welk provider/herstellingswinkel/Apple terecht om hem te laten maken? Want in Europa zijn ze toch verplicht 2 jaar garantie te geven of zit ik hier fout? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verkopers hoeven (uiteraard) alleen garantie te verlenen aan hun eigen klanten.
Je zit dus fout.
|
||||
|
||||
Het ligt eraan wanneer de iPhone is gekocht. Vanaf dat moment heb je wel 1 jaar garantie via Apple.
|
|||
|
|||
Hopelijk is de verkoper voor jou een betrouwbaar iemand. Zonder bon is het moeilijk verhaal halen waar dan ook.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
aankoop in appstore lukt niet : Uw aankoop kon niet worden voltooid | Shersss | iPhone Apps | 0 | 05-09-13 01:10 |
Aankoop Iphone | comou78 | iPhone algemeen | 16 | 28-01-12 21:36 |
Aankoop Iphone | Lynke | iPhone algemeen | 5 | 22-07-09 23:56 |
Aankoop iPhone | Noc | Koopinformatie Nederland | 2 | 21-07-09 19:12 |
Aankoop Iphone | dikkiedick51 | Archief | 1 | 02-02-08 20:16 |
|
|