Simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie o wie kan mij helpen aan een simkaart van Bell (canada) om mijn Iphone 4s te activeren???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simkaart
Wie o wie kan mij helpen aan een simkaart van Bell (canada) om mijn
Iphone 4s te activeren??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ebay misschien?
|
|
|||
|
|||
alles al afgezocht.
Ik zoek iemand of een kennis daarvan) die een kaart van bell gebruikt of gebruikt heeft en die mij die kaart een paar minuten wil lenen. Alleen om te aktiveren |
|
|||
|
|||
Deze misschien, omgerekend voor ongeveer € 4,- inclusief verzenden:
Bell Micro Regular Standard Dual Sim 3G 4G LTE Canada Travel Prepaid Postpaid | eBay |
|
||||
|
||||
Let op: het kan zijn dat je iPhone dan ook gelocked is aan Bell Canada, zodra je de iPhone met hun simkaart activeert. En dan heb je er niks aan buiten Canada!
|
|
||||
|
||||
waarom niet gewoon simunlock ? is niet zo heel duur
|
|
|||
|
|||
Even voor de duidelijkheid. Ik ben al jaren bezig met het unlocken en repareren van
telefoons. Zodoende kan ik zeggen dat ik er wel een beetje verstand van heb. Deze telefoon is inderdaad gelockt door Bell. Nu wil ik deze "factory unlocken"dwz vanaf de provider geschikt laten maken voor alle andere providers. Als je een Iphone (gelocked) laat updaten naar een hogere IOS, dan vraagt hij om het ORIGINELE kaartje om hem te activeren. daarna is het pas mogelijk om een Unlock bij de provider aan te vragen. Daarom heb ik zo'n kaartje nodig. |
|
|||
|
|||
Zijn iPhone is al gelockt op Bell anders zal die geen simkaart nodig hebben om hem te activeren.
|
|
|||
|
|||
ik heb net een progy (van een hacker) gekocht om alle iphones te activeren.
Ik laat hier wel weten of het werkt. |
|
|||
|
|||
Proggies werken niet.
Een iphone moet via Apple unlocked worden. Een prognose is een scam en werkt niet.
|
|||
|
|||
lezen is toch heeeeel moeilijk.
Ik weet niet of je de betekenis van 'prognose "kent maar dat is niet hetzelfde als een progy. Ik heb het niet over unlocken maar activeren!!!!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone pakt simkaart niet(Alleen compatibele simkaart) | Serdarbozkurt38 | iPhone algemeen | 18 | 29-08-12 14:26 |
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! | leike | Unlock | 2 | 04-08-12 05:42 |
Iphone 4s herkend simkaart niet 'Geen simkaart' | iPho(w)ner | iPhone algemeen | 11 | 29-03-12 07:29 |
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart | The Raptor | iTunes | 0 | 27-08-10 18:10 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
|
|