//

Meerdere zinnen inspreken met siri lukt niet?

Meerdere zinnen inspreken met siri lukt niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lukt me maar niet om via siri meer dan 1 zin in te spreken voor een sms of email. Wanneer ik een zin inspreek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-05-15, 14:14
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard Meerdere zinnen inspreken met siri lukt niet?

Het lukt me maar niet om via siri meer dan 1 zin in te spreken voor een sms of email.
Wanneer ik een zin inspreek en siri schrijf ze automatisch neer, vooraleer ik dan aan de volgende zin begin, vraagt siri al of de sms of email mag verstuurt worden.
Het lijkt er bijna op of ik moet mijn tekst eerst ff op papier noteren om dan vliegensvlug zonder een seconde tussenin te wachten voor te lezen.
Wat doe ik verkeert? Ik heb ook al achter de eerste zin "punt" gezegd, maar ook dan vraagt hij al onmiddelijk of het kan verstuurt worden, dus ik krijg de kans niet om een volgende zin in te spreken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Siri werkt niet met de microfoon wel met dictafoon YannickMB iPhone algemeen 6 03-05-15 22:49
Mail versturen met 3G lukt niet, wel met Wi-Fi Luistervinkje iPhone algemeen 0 11-11-14 18:37
Meerdere foto's per mail versturen lukt niet Archer1 iPad algemeen 2 30-03-13 15:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:53.