Meldings geluiden Facebook iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemiddag allen, hopelijk kunnen jullie evt helpen, ik heb een iphone 5 draaiend op 8.3 na veel gepuzzel en gedoe alle aangepastte tonen op mn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meldings geluiden Facebook iphone 5
Goeiemiddag allen,
hopelijk kunnen jullie evt helpen, ik heb een iphone 5 draaiend op 8.3 na veel gepuzzel en gedoe alle aangepastte tonen op mn tel kunnen krijgen die ik wil gaan gebruiken. voor mail,berichten en mn beltoon heb ik ze werkend gekregen alleen facebook en whatsapp krijg ik niet voor elkaar. bij facebook blijft deze de drietoon afspelen ook al staat deze niet ingesteld of gewoon geen meldingsgeluid terwijl geluid aan staat. voor whatsapp is mij verteld dat je hier geen aangepaste toon voor kan gebruiken?????? ligt de fout nu in mn toestel , bij ios 8.3 of bij facebook....... hij is van te voren hersteld en ingesteld als nieuwe iphone elke hulp is welkom, alvast bedankt, xander |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meldings tonen toevoegen | rudyel | iPhone algemeen | 2 | 31-03-14 22:27 |
Geluiden Twitter, Facebook, Foursquare | MDM1997 | iPhone Apps | 2 | 06-05-13 12:52 |
Probleem met Facebook geluiden op iPhone 4s | SjonnieKroket | iPhone Apps | 0 | 20-09-12 14:24 |
meldings lampje | cvv77 | iPhone Apps | 4 | 04-09-12 15:46 |
meldings geluiden werken niet meer | fabrikaat | iPhone algemeen | 0 | 09-07-11 01:47 |
|
|