Niet bereikbaar iPhone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag gaat bij bepaalde nummers mijn telefoon niet meer over, maar krijgt de beller meteen mijn voicemail. Het nummer staat ook niet in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet bereikbaar iPhone 6
Sinds vandaag gaat bij bepaalde nummers mijn telefoon niet meer over, maar krijgt de beller meteen mijn voicemail. Het nummer staat ook niet in mijn gemiste oproepen. De niet storen modus is uitgeschakeld. Wat is dit?
Graag advies Ik heb een nieuwe iPhone 6 2 weken oud |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Doe eens een harde reset. home button en aan/uit knop 10 sec tegelijk indrukken totdat apple logo weer verschijnt. En pas even je profiel aan svp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone niet bereikbaar na opbergen hoesje | Mycs | iPhone algemeen | 1 | 05-12-13 16:25 |
Niet bereikbaar - iPhone 4S | johan544 | iPhone algemeen | 15 | 07-11-11 19:25 |
filmrol niet bereikbaar | rhvanloenen | Muziek, foto & video | 5 | 31-05-11 23:09 |
Niet bereikbaar als ik in iphone aan het bladeren ben... | MisterWJ | iPhone algemeen | 5 | 14-02-11 22:18 |
iPhone 3G, wel signaal maar niet bereikbaar | i-Ed | iPhone algemeen | 11 | 16-08-09 15:19 |
|
|