Auto Brightness slider weg :( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom is mijn auto brightness slider weg? Of tewel automatische helderheid...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Auto Brightness slider weg :(
Waarom is mijn auto brightness slider weg?
Of tewel automatische helderheid |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die is er niet meer, het is nu gewoon een schuif, maar die kun je toch gewoon snel aanpassen in je notificatie centrum?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Oké, jij hebt gelijk...in het bedieningspaneel. Maar hij heeft het volgens mij over automatisch dimmen - die instelling kon je eerder aanzetten maar werkte bij veel mensen niet. Ik heb geen iPhone dus misschien kan het daar nog wel maar op een iPod 5 moet je gewoon zelf de schuifregelaar verslepen om de brightness aan te passen.
|
|
||||
|
||||
Dat doet de iPhone al sinds de eerste iPhone.
|
|
||||
|
||||
Sorry hoor, maar de iPod had dat eerder ook maar nu met iOS 8 dus niet meer.
|
|
|||
|
|||
Nee de automatische dim knop is weg hier op mijn iPhone 5
Waarom is die nou weg ? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 mei 2015 om 17:52 ---------- Ik bedoel de schuif bij instellingen beeldscherm en helderheid. Die is compleet weg ! |
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde op mijn iphone 7plus met ios 11.3.1
ik kijk bi algemeen/toegankelijkheid/aangepaste weergave ik zie de text staan dat de batt snel leeg kan lopen als je het uitzet , maar de knop om het aan en uit te zetten is verdwenen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 3 brightness weg na update IO6 | 1946manu | iPad algemeen | 4 | 02-10-12 21:21 |
Unlock slider weg | bobosocka | iPhone algemeen | 0 | 12-12-11 14:53 |
Slider is weg na IshakeLock ?! | buffel_styllezz | Jailbreak apps en thema's | 6 | 10-02-10 15:11 |
1.1.3: Slider weg bij beantwoorden gesprek | Fix | iPhone algemeen | 10 | 16-02-08 11:10 |
Auto Brightness doet niks ? | Destiny | iPhone algemeen | 21 | 07-12-07 01:16 |
|
|