//

Whatsapp installeren zonder simkaart

Whatsapp installeren zonder simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag! afgelopen week is mijn iPhone gestolen/verloren geraakt. Nu heb ik een nieuwe simkaart besteld (duurt 2 a 3 werkdagen). Nu wil een nieuwe iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-05-18, 12:59
stijn99 stijn99 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2018
Berichten: 3
Standaard Whatsapp installeren zonder simkaart

Goedemiddag!
afgelopen week is mijn iPhone gestolen/verloren geraakt. Nu heb ik een nieuwe simkaart besteld (duurt 2 a 3 werkdagen). Nu wil een nieuwe iPhone bestellen. Weet iemand of het mogelijk is om via de backup installatie alle gegevens over te zetten en direct whatsapp te kunnen gebruiken? Of is het noodzakelijk dat ik 2 a 3 werkdagen wacht voor de SMS vertificatie?

Laatst gewijzigd door stijn99; 13-05-18 om 13:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-18, 15:25
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijn99 Bekijk bericht
Goedemiddag!
afgelopen week is mijn iPhone gestolen/verloren geraakt. Nu heb ik een nieuwe simkaart besteld (duurt 2 a 3 werkdagen). Nu wil een nieuwe iPhone bestellen. Weet iemand of het mogelijk is om via de backup installatie alle gegevens over te zetten en direct whatsapp te kunnen gebruiken? Of is het noodzakelijk dat ik 2 a 3 werkdagen wacht voor de SMS vertificatie?
Indien je een back up hebt gemaakt kan dat inderdaad! Ik neem aan dat je Whatsapp gaat activeren met hetzelfde telefoonnummer?

Back ups worden trouwens ook automatisch op iCloud gemaakt indien je dat aan had staan. Of heb je een back up in iTunes?
  #3  
Oud 13-05-18, 15:29
stijn99 stijn99 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2018
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Indien je een back up hebt gemaakt kan dat inderdaad! Ik neem aan dat je Whatsapp gaat activeren met hetzelfde telefoonnummer?

Back ups worden trouwens ook automatisch op iCloud gemaakt indien je dat aan had staan. Of heb je een back up in iTunes?

Ik wil whatsapp activeren op hetzelfde telefoonnummer inderdaad. Het liefst koop ik voor morgen een nieuwe iPhone, zodat ik direct weer bereikbaar ben op Whatsapp. Ik heb back ups in iCloud, dus dat zou moeten kunnen.

Wellicht niet heel duidelijk geformuleerd maar het is dus (ter bevestiging) 1. mogelijk om de iCloud back up direct uit te voeren (zonder SIM kaart) + 2. Whatsapp te gebruiken (zonder SIM kaart) op basis van de backup

Laatst gewijzigd door stijn99; 13-05-18 om 16:08.
  #4  
Oud 13-05-18, 16:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijn99 Bekijk bericht
1. mogelijk om de iCloud back up direct uit te voeren (zonder SIM kaart)
1. Je hebt een SIM-kaart nodig om de nieuwe iPhone te activeren. Na activatie kan je een backup terugzetten.
  #5  
Oud 13-05-18, 16:24
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Je hebt inderdaad een simkaart nodig om je iPhone te activeren. Je kunt gerust je back-up vanavond al terug zetten indien je een iPhone hebt gekocht. Echter wil je Whatsapp activeren op je "oude" telefoonnummer, moet je wachten totdat je simkaart binnen is. Mijn advies: koop een iPhone, stop hier een tijdelijke simkaart in, zet je iCloud back-up terug, wacht tot je simkaart binnen is en open dan pas Whatsapp en activeer deze
  #6  
Oud 13-05-18, 16:25
stijn99 stijn99 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2018
Berichten: 3
Standaard

Oke top, helder! bedankt beiden .
  #7  
Oud 13-05-18, 16:51
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijn99 Bekijk bericht
Oke top, helder! bedankt beiden .
Geen probleem, succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 2G Whatsapp installeren? Hoe? Bas16 iPhone algemeen 1 09-07-14 10:08
2x whatsapp installeren? stefaaaan Jailbreak apps en thema's 8 04-03-13 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:45.