I phone SE / IOS 11 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn man wil voor de eerste keer een iPhone kopen. Hij wil heel specifiek een iPhone SE omdat die maar 4 inch is . Hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I phone SE / IOS 11
Mijn man wil voor de eerste keer een iPhone kopen. Hij wil heel specifiek een iPhone SE omdat die maar 4 inch is .
Hij heeft ook een telefoon nodig met NFC om een app te kunnen draaien. Nu heeft deze app IOS 11 nodig ... is dit allemaal compatibel ? Kan je IOS 11 op een SE zetten , vertraagt dit de boel of zou dit lukken ? Dankjewel , |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier draait Ios 11.xx perfect
|
|
|||
|
|||
Dankjewel !
|
|
||||
|
||||
Maar deze beperking zou wel eens een spelbreker kunnen zijn?
“Apple gaat in iOS 11 de NFC-functies op de iPhone verder open stellen. Dit geldt alleen voor de iPhone 7 en nieuwer; de oudere modellen zijn alleen geschikt voor contactloos betalen met het betaalsysteem Apple Pay.” Bron: https://www.iculture.nl/uitleg/nfc/
|
||||
|
||||
Misschien even wachten op de SE 2, volgens de geruchten kan deze al snel aangekondigd worden.
https://www.allaboutphones.nl/apple-iphone-se-2-notch/
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu | CrazyMike | iPhone algemeen | 1 | 19-03-11 16:38 |
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? | seevinck | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-07-10 12:18 |
ijs phone ? | vbundy | iPhone algemeen | 1 | 02-07-09 00:40 |
|
|