Tekst op achterkant iPhone6 staat scheef discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag gisteren op de nieuwe iPhone 6 van een collega, dat de geprinte tekst onder het woord "iPhone" aanmerkelijk scheef staat. Vergelijk ik het, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tekst op achterkant iPhone6 staat scheef
Ik zag gisteren op de nieuwe iPhone 6 van een collega, dat de geprinte tekst onder het woord "iPhone" aanmerkelijk scheef staat.
Vergelijk ik het, met de tekst (via afbeeldingen google) dan lijkt het erop dat de tekst dichterbij het woord iPhone staat dan op de afbeeldingen. Mijn collega vind het niet mooi staan. Kan hij hier iets mee?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Beschermhoesje...?
Of is het een Chinese aiPhone? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je zou eens via de chat van AppleCare aankloppen en vragen of het normaal is. Ze zullen vast wel om een foto vragen.
Als het niet hoort, kan men een vervangend toestel aanvragen, of langsgaan naar de Appel Store.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Instagram op iphone6 | bigdaddy1993 | iPhone Apps | 1 | 18-02-15 08:35 |
Hoofdtelefoonaansluiting iPad is scheef | koen050 | iPad algemeen | 5 | 06-01-13 02:58 |
Tekst document naar tekst app? | sanders | iPhone Apps | 0 | 13-12-10 22:19 |
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( | Esteban78 | iPhone Apps | 0 | 17-08-10 02:28 |
|
|