iPhone batterij naar vervangen nog steeds snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi! Ik onlangs 3 nieuwe batterijen in mijn iPhone 4s gehad. De winkelier heeft er al 3 nieuwe ingezet maar mijn telefoon blijft snel leeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone batterij naar vervangen nog steeds snel leeg
Hi!
Ik onlangs 3 nieuwe batterijen in mijn iPhone 4s gehad. De winkelier heeft er al 3 nieuwe ingezet maar mijn telefoon blijft snel leeg lopen. 5/6 uurtjes en hij is leeg. Hard reset etc allemaal geprobeerd maar geen verbeteringen. HELP! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
He William,
Het zou kunnen dat je charger chip op je moederbord niet meer goed werkt. Misschien dat die aan vervanging toe is. Probleem alleen is dat het een moederbord reparatie betreft en dat is een dure grap. |
|
||||
|
||||
Kan het niet gewoon aan een gebruikte app liggen? Hoe lang gaat de batterij bijv mee als je geen backup terug zet. Dat zou je eens uit kunnen proberen.
|
|
|||
|
|||
Probeer eens je iPhone uit te zetten en na een uur zet je hem weer aan. Is het percentage gedaald van je batterij zonder dat die aan staat ( dus echt uit zetten en niet op stand by ) dan is met grote waarschijnlijkheid je ic op het moederbord stuk die het powermanegement regelt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar als die gewoon blijft leeg lopen of als je der bijna niet aankomt dan klopt er idd iets niet. Als je echt teveel schijt mee hebt man steek der u geld nimmer in en koop een nieuwere. |
|
|||
|
|||
Gebruik + stand-by. Als hij stand-by is loopt het percentage ook terug. Ik denk dat het eerder aan een chip ligt dan een app. Heb dat al gecontroleerd allemaal. Ook met alle apps afgelosten en locatiezoeken etc uit.
Wil best een nieuwe iphone kopen maar vertrouw ze op marktplaats oid niet. Kan er niet in kijken.. Een nieuwe vind ik te duur persoonlijk. |
|
|||
|
|||
Je kan ook een iphone kopen van een forum lid ( over het algemeen zijn deze personen wel te vertrouwen ) neem een kijkje bij de iphone's die hier op het forum te koop worden aangeboden. Of bij jou in de buurt bij een 2de hands winkeltje of pandhuis, zijn wel iets duurder dan op MP maar dan heb je wel 1 maand garantie en je kan ervan uitgaan dat je niet wordt opgelicht.
Laatst gewijzigd door faire4u; 27-05-15 om 17:33. Reden: Aanvulling tekst. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 batterij snel leeg na update naar 7.1.1 | iPickup | iPad algemeen | 14 | 10-08-14 22:14 |
Batterij iPhone 5 te snel leeg | javde | iPhone algemeen | 113 | 01-05-14 17:52 |
Batterij vervangen nog steeds probleem | psp2000sam | iPhone algemeen | 22 | 12-02-13 01:42 |
iPhone 4S batterij snel leeg | JohanBr | iPhone algemeen | 6 | 15-12-11 09:25 |
Batterij snel leeg naar jailgbraiken 4.2.1 | Rheijning | Jailbreak | 5 | 10-01-11 15:41 |
|
|