contacten op 2 iphones uitschakelen!Hoe?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone en mijn vrouw ook, de contacten die ik opsla komen ook bij haar in de telefoon en andersom ook. Hoe kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten op 2 iphones uitschakelen!Hoe??
Ik heb een iphone en mijn vrouw ook,
de contacten die ik opsla komen ook bij haar in de telefoon en andersom ook. Hoe kan ik dit uitschakelen? Als ik naar instellingen-icloud ga dan staat bij de contacten shuif op uit. icloud drive staat wel aan. Kan iemand me helpen? BVD Sjefdes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gaat dan niet via handoff oid? Je hebt niet een contacten sync aanstaan via een andere wel (google/facebook oid)
Een betere manier zou (in mijn ogen) zijn om beiden een eigen apple-id aan te maken en dan items te delen via een family delen te gebruiken. |
|
|||
|
|||
telefoontjes komen binnen op meerdere apparaten
Ik heb 2 Iphones (1 zakelijk, 1 privé), en een Ipad. Nou komen de laatste tijd telefoontjes die binnen komen op het ene apparaat een paar seconden later ook binnen op beide andere apparaten. Heel irritant!
Ik heb in de discussie al gelezen dat dit mogelijk te maken heeft met mijn apple ID of met mijn iCloud Id. Het punt is echter, dat ik wel de agenda en contacten en notes wil synchroniseren tussen de 3 apparaten, maar niet de binnenkomende telefoontjes. Iemand een idee waar ik dit kan uitzetten? dank! jeanine |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
op deze manier is verschillende accounts niet handig nee.
Maar volgens dit artikel kan je op de telefoon (logisch . . .onder facetime) de iphon cell calls doorschakeling uitzetten: How to stop iPhone from forwarding phone calls to your Mac or iPad in iOS 8 - iOS Hacker | iOS Hacker |
|
|||
|
|||
hartelijk dank! gelijk geregeld op alle apparaten en het werkt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4S/8.1.3 - geen Wi-Fi, hoe ZMI uitschakelen? | stefan2m | iPhone algemeen | 1 | 29-01-15 19:54 |
2 Iphones synchroniseren contacten via iCloud | Hanna67 | iCloud | 15 | 06-12-13 22:27 |
Mac OS X: Contacten kwijt op iPhone: hoe alleen contacten terugzetten vanaf iTunes? | BJSApple | iTunes | 2 | 02-12-13 22:35 |
Meer iphones in huis. Hoe scheid je je contacten | caspercas | iPhone algemeen | 4 | 10-01-13 17:20 |
Hoe A2DP uitschakelen? | allewijn | iPhone algemeen | 0 | 03-12-10 20:02 |
|
|