iPhone schakelt zichzelf uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Regeltig schakelt mijn iPhone 6 zichzelf volledig uit. Ik moet mij dan weer aanmelden d.m.v. cijfercode en niet via vingerafdruk. Meestal gebeurt het tijdens het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone schakelt zichzelf uit
Regeltig schakelt mijn iPhone 6 zichzelf volledig uit. Ik moet mij dan weer aanmelden d.m.v. cijfercode en niet via vingerafdruk. Meestal gebeurt het tijdens het opladen. Heeft iemand een idee waar ik het probleem zoeken moet?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier iemand met hetzelfde probleem een idee om daar te praten en kijken wat de oplossing is.
Link: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ens-laden.html
|
||||
|
||||
In tegenstelling tot het probleem in de bovenstaande link is er bij mij geen sprake van restanten van een jailbreak. En die discussie is al enige tijd inactief.
|
|
|||
|
|||
Dat er een jailbreak op zat niet goed gelezen sorry. Maar u kan als nog op de discussie reageren, ik zei niet dat u erop moest reageren dat is een optie die ik er wel bij had gezet. U kon daar misschien wel een antwoord vinden tussen die reacties
|
|
|||
|
|||
Hallo schoe459, heb je al een oplossing? Ik heb sinds een week hetzelfde probleem....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank je voor de tip! Ik zal eens uitzoeken hoe ik dat kan doen (ben een beetje digibeet...)
|
|
|||
|
|||
De Diagnostics kan je vinden in Settings -> Privacy -> Diagnostics & Usage -> Diagnostics & Usage Data.
|
|
|||
|
|||
Na een telefoontje naar Apple Support blijkt dat mijn iPhone omgeruild gaat worden. Elke morgen een "dode" iPhone die gereset moet worden is niet helemaal in orde...
Bedankt voor jullie tips en hulp! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 6 schakelt vaak uit | silviok | iPhone algemeen | 2 | 03-05-15 13:59 |
iCloud schakelt zichzelf uit? | michellekee | iCloud | 7 | 13-07-14 23:03 |
Siri schakelt zichzelf uit en bij andere handige programma's kan ik ook niet komen | JoekieB | iPhone algemeen | 8 | 19-02-13 13:54 |
Iphone 3G schakelt zichzelf uit bij opwarmen | jan.vandommelen | iPhone algemeen | 0 | 14-03-11 16:42 |
[iPhone 2G] Toestel schakelt zichzelf uit | markiedam | iPhone algemeen | 5 | 13-04-10 03:55 |
|
|