Siri schakelt zichzelf uit en bij andere handige programma's kan ik ook niet komen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) probleem opgelost bedankt voor de hulp...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problem solved
probleem opgelost bedankt voor de hulp
Laatst gewijzigd door JoekieB; 19-02-13 om 13:37. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oei sorry moet ik nog even aanpassen, 4S Geconfigureert met reservekopie van de 4
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik hem weer herstel en alles gewoon met iTunes overzet zonder de reservekopie te gebruiken zou het dan zo kunnen zijn dat hij het dan wel naar behoren doet?
|
|
|||
|
|||
De symptomen die jij beschrijft kunnen wijzen op jailbreak restanten in de reservekopie.
Als je iPhone herstelt met iTunes zonder een reservekopie terug te zetten ben ik bijna zeker dat alles naar behoren zal werken. |
|
|||
|
|||
Er zat inderdaad een jailbreak op de 4 de nieuwste van evasion de 4s ook meteen gedaan maar dan herstel ik hem weer en laat ik je nog weten of het goed heeft uitgepakt. Dankjewel
|
|
|||
|
|||
Hij doet het weer! helemaal top
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Kan niet uit DFU mode komen | lrstnm | Jailbreak | 1 | 14-09-11 15:05 |
Iphone 3G schakelt zichzelf uit bij opwarmen | jan.vandommelen | iPhone algemeen | 0 | 14-03-11 16:42 |
[iPhone 2G] Toestel schakelt zichzelf uit | markiedam | iPhone algemeen | 5 | 13-04-10 03:55 |
Sms'jes van andere merk komen niet aan bij Iphone | Mari_Posa | Orange | 3 | 17-05-09 21:30 |
|
|