standaard camera app verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het opnieuw instellen van fabrieksinstellingen is de standaard camera app van mijn iphone-scherm verdwenen! Hoe vind ik die weer terug of opnieuw installeren? Dank ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
standaard camera app verdwenen
Na het opnieuw instellen van fabrieksinstellingen is de standaard camera app van mijn iphone-scherm verdwenen!
Hoe vind ik die weer terug of opnieuw installeren? Dank voor reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hallo,
Je hebt over exact hetzelfde onderwerp meerdere berichten of discussies geplaatst. Dit is niet overzichtelijk (ook voor jezelf niet) en wordt als irritant ervaren door je mede-forumgebruikers. Je ontvangt daarom deze eenmalige waarschuwing. We verzoeken je dan ook vriendelijk om je te beperken tot één topic over dit onderwerp. Met vriendelijke groet, Het iCulture forum moderatieteam
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
standaard foto app verdwenen | martmosterd | iPhone algemeen | 4 | 19-02-13 16:07 |
Standaard APP Contact verdwenen. | jwbreman | iPad Apps | 0 | 11-11-12 17:11 |
Standaard Camera app werkt niet | Djinn | iPhone Apps | 4 | 12-06-12 08:04 |
standaard app. van Iphone 4 verdwenen | langeik | iPhone Apps | 4 | 21-11-11 08:04 |
Standaard (camera) app wijzigen | iMarvin | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-04-10 14:37 |
|
|