iPhone 6 heeft geen airdrop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Sinds oktober ben ik in het bezit van een iPhone 6. Gisteren wilde m'n schoonzusje foto's delen via airdrop. Vreemd genoeg heeft mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 heeft geen airdrop
Hoi allemaal,
Sinds oktober ben ik in het bezit van een iPhone 6. Gisteren wilde m'n schoonzusje foto's delen via airdrop. Vreemd genoeg heeft mijn telefoon deze optie niet. Wanneer ik het scherm omhoog "swipe", zie ik geen vermelding airdrop. Is dit een foute instelling? Thx!! Ik had graag een foto vanaf m'n harde schijf gepost, maar dit lijkt me niet te lukken... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Super! Thx Timosha...Opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage geen sms indien ontvanger geen internet heeft | RonBruins | iPhone algemeen | 43 | 06-12-14 09:23 |
Mail "Geen afzender, Geen onderwerp, Dit bericht heeft geen inhoud" | PSter | iPhone algemeen | 1 | 15-08-14 16:13 |
iPhone: Ontbrekende AirDrop op iPhone 4/4S | asvpxcortez | Jailbreak | 8 | 25-12-13 14:22 |
iPhone: iPhone heeft geen service | hansIphone3g | Jailbreak | 2 | 18-11-11 11:40 |
|
|