Reservekopie klopt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal! Ik zit met een klein probleempje. Ik heb een Macbook en een iPhone 5S, op hetzelfde iCloud email adres enzo. Gister heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie klopt niet
Hoi allemaal!
Ik zit met een klein probleempje. Ik heb een Macbook en een iPhone 5S, op hetzelfde iCloud email adres enzo. Gister heb ik een hele leuke dag gehad, veel foto's gemaakt, maar die heb ik verwijderd, ook uit onlangs verwijderd omdat ze op mijn computer stonden wat achteraf dus niet zo was. Ik had een reserve kopie van 00:59, die avond daarna, dus de foto's zouden er inprincipe op moeten staan. Nu heb ik de reserve kopie ' uitgevoerd ' en staan alle fotos tot en met 3 juni er op, terwijl de reserve kopie toch echt 6 juni om 00:59 gemaakt was. Het zou wellicht iets met mijn laptop te maken kunnen hebben, want daar op had ik de foto's niet maar wel de rest van mijn gallerij. Wat moet ik doen? Ik wil de foto's heel heel graag terug! Maar de reserve kopie klopt denk ik niet meer door mijn laptop? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je foto's worden in iOS 8 niet met een backup meegenomen als je iCloud Fotobibliotheek aan hebt staan. Als je ze dus uit je filmrol en uit "Onlangs verwijderd" wist, zijn ze dus helemaal weg. Als ze niet meer op je MacBook staan zijn ze dus gewoon weg.
|
|||
|
|||
Maar er waren ook bestanden die ik niet had verwijderd maar ook weg zijn.
|
|
||||
|
||||
Die stonden dan misschien niet in iCloud Fotobibliotheek. Zou niet weten waarom, maar het kan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple id klopt niet? | Bauer | iPhone algemeen | 3 | 02-06-14 22:35 |
Batterijpercentage klopt niet | Doblie | iPhone algemeen | 4 | 18-09-11 15:40 |
help locatie klopt niet | juliens666 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-07-11 16:02 |
Ip adres klopt niet | lunasol | iPhone algemeen | 11 | 09-05-11 00:19 |
Tijd sms klopt niet + SMSD werkt niet | Laura-Brink | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-06-08 18:16 |
|
|