Batterijpercentage klopt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 3G uit, jaja, 2008. Een goude oude. Hij is ontzettend traag en ik denk dat mijn iPhone gewoon geen apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Batterijpercentage klopt niet
Hallo,
Ik heb een iPhone 3G uit, jaja, 2008. Een goude oude. Hij is ontzettend traag en ik denk dat mijn iPhone gewoon geen apps meer trekt, vanwege geheugen. Mijn batterijpercentage loopt op dezelfde manier vast/traag als de apps dat doen. Soms blijft ie een halfuur op 100%, en dan schiet hij ineens naar 82%. Of als je hem net opgeladen hebt (dus 100%) en je haalt hem van het stroom, ineens 91%. Hoe kan dit? Ook als ik Batterijpercentage bij Instellingen uitzet, blijft het percentage zichtbaar. Ik heb al via Cydia gekeken of ik daar een batterijpercentage-pakket gedownload heb, maar ik kan hem niet vinden. Dus ik snap het niet... En hoe kan ik zien of mijn batterij 'lam' is? Is er een soort coconutBattery voor de iPhone 3G beschikbaar? Ik ben benieuwd of iemand mijn vragen kan beantwoorden. Hartelijk dank alvast.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Koop Battery Logger Plus in Cydia. Daarmee kan je het leven of het sterfproces van de accu accuraat volgen.
Dit appje geeft meer informatie dan Coconut voor OS X. |
|
||||
|
||||
Maar er is dus geen coconut achtig iets voor de iPhone?
Thnx anyway. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Huh da's raar, had altijd Jailbreak op Ja staan, ik heb dus wel een jailbreak. Vreemd.
Maargoed, is er een verklaring voor het ineens drastisch veranderen van de batterijpercentage, bijvoorbeeld met ruim 20%? Hoe krijg ik mijn iPhone 3G sneller? Dit is zo hinderlijk, zo traag. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Klok klopt niet! | CRXDelSol | iPhone algemeen | 12 | 29-09-11 14:59 |
help locatie klopt niet | juliens666 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-07-11 16:02 |
Ip adres klopt niet | lunasol | iPhone algemeen | 11 | 09-05-11 00:19 |
Batterijpercentage | t-kroon | iPhone algemeen | 4 | 31-03-10 19:34 |
Tijd sms klopt niet + SMSD werkt niet | Laura-Brink | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-06-08 18:16 |
|
|