Vastlopen Touchscreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, als ik mijn iphone bedien op het touchscreen dan slaat hij meestal vast en werkt het touchsreen niet meer, maar de volumeknoppen ,aan/uit knop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vastlopen Touchscreen
hallo,
als ik mijn iphone bedien op het touchscreen dan slaat hij meestal vast en werkt het touchsreen niet meer, maar de volumeknoppen ,aan/uit knop en de home knop wel. druk ik de aan uit knop weer in en schuif hem weer van de lock dan werkt de telefoon weer/. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En je hebt verder wat al gedaan om te onderzoeken? Reset, uit/aan, backup maken en opnieuw beginnen?
Dat praat even wat makkelijker voordat er nu van alles getikt wordt om dan later te horen " ja, dat heb ik al geprobeerd". |
|
|||
|
|||
reset heb ik al geprobeerd, uit aan werkt ook niet, en een nieuwe scherm mogt ook niet baten, het is een tijdje goed geweest toen ik de ouwe lader van de ipad 2 gebruikte maar dat helpt nu ook niet meer. soms is het een tijdje goed maar dan kan het ook ineens 4 tot 5 keer dat ie niks meer doet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp vastlopen! | flykoen | iPad algemeen | 3 | 02-09-11 11:19 |
vastlopen na Sync | vmessiaen | iTunes | 4 | 10-08-08 13:02 |
Vastlopen iphone | Guido vdk | Archief | 0 | 13-05-08 22:38 |
Vastlopen | jeremy | Unlock [archief] | 1 | 07-02-08 00:17 |
|
|