Iphone kan niet meer opstarten door effective power discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 35 keer achter elkaar het effective power bericht gekregen. Nu blijft mijn iphone opstarten en kan ik niets meer doen. Dus ook geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone kan niet meer opstarten door effective power
Ik heb 35 keer achter elkaar het effective power bericht gekregen. Nu blijft mijn iphone opstarten en kan ik niets meer doen. Dus ook geen Siri bericht. Wie weet een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hard reset?
|
|
|||
|
|||
Werkt niet
Dit heb ik al meerdere malen geprobeerd en werkt niet.
|
|
||||
|
||||
Probeer hem in DFU-mode te zetten.
|
|||
|
|||
Gelukt!
Dank voor de hulp!
|
|
||||
|
||||
Het heeft dus gewerkt?
|
|
|||
|
|||
Wel slecht eigenlijk dat er altijd een "bug" wordt gevonden in iOS van Apple. Dat het zo laat wordt opgelost is nog een ander verhaal.
|
|
||||
|
||||
Zo slecht doet Apple het niet vergeleken met andere bedrijven. In elk systeem zitten bugs.
|
Labels |
crashed, effective power |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Power button iPhone 4S klikt niet meer | Coentjee | iPhone algemeen | 4 | 01-02-15 21:33 |
Ik kan mijn I phone niet meer opstarten na alles te hebben gedelete | patrickc | iPhone algemeen | 3 | 27-07-14 18:57 |
iPhone kan niet meer opstarten na backcover replacement | Jelco | iPhone algemeen | 0 | 12-09-13 18:25 |
Power button Iphone 4 werkt niet meer. | AXN | iPhone algemeen | 1 | 04-05-12 14:22 |
Kan niet meer opstarten | sentmen | iPhone algemeen | 0 | 07-12-10 12:01 |
|
|