Contacten overzetten van iphone naar simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik mijn contacten van mijn iphone overzetten naar mijn simkaart?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Contacten overzetten van iphone naar simkaart
Hoe kan ik mijn contacten van mijn iphone overzetten naar mijn simkaart?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit eens opgelost door de volgende app op de iPhone en het Android toestel te installeren
IDrive (Legacy) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad is het zoals KvdS al zegt wellicht handiger om even aan te geven wat je precies wil. Of eigenlijk meer waarom.
Als je je contacts over wil zetten van icloud naar google contacts bijvoorbeeld zijn er andere (veel makkelijker) manieren voor tegenwoordig. Als ik me nog goed herinner, is de ruimte op een simkaart veel anders/kleiner om contacten op te zetten. Niet alle gegevens kunnen zomeer meegenomen worden, en sommige gegevens zullen verloren gaan als je dat doet. |
|
|||
|
|||
Ja ik snap ook niet waarom dat niet kan
|
|
|||
|
|||
Omdat men op een SIM-kaart geen contacten, vCards, kan opslagen. Alleen een naam + telefoonnummer. Voor het overige is dat nog iets uit de vorige eeuw toen mobiele telefoons heel weinig of geen opslaggeheugen hadden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bijvoorbeeld alleen notities en contacten overzetten van backup naar iphone | hara_mo | iPhone algemeen | 4 | 06-01-14 19:05 |
Contacten van iPhone naar nieuwe simkaart | Tigerx95 | iPhone algemeen | 2 | 06-12-13 16:15 |
Contacten overzetten van Samsung Galaxy S3 naar iPhone 5S | bigboy52 | iPhone algemeen | 6 | 26-10-13 19:37 |
Contacten iphone NAAR simkaart | Colburners | iPhone algemeen | 3 | 24-06-10 19:38 |
iPhone contacten naar simkaart? | roeney | Archief | 1 | 09-07-09 17:28 |
|
|