nummers toevoegen aan afspeellijst lukt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Vandaag wilde ik, voor het eerst sinds ik IOS8.3 heb, wat nummers toevoegen aan afspeellijsten op mijn Iphone 4S. Wat schetst mijn verbazing, de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nummers toevoegen aan afspeellijst lukt niet meer
Hallo
Vandaag wilde ik, voor het eerst sinds ik IOS8.3 heb, wat nummers toevoegen aan afspeellijsten op mijn Iphone 4S. Wat schetst mijn verbazing, de + achter de nummers om toe te voegen aan een afspeellijst is verdwenen. Nergens kan ik vinden hoe ik dit kan oplossen. Ik heb me suf gegoogled. Kan iemand me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi,
jeetje. Eerst wijzig, dan het plusje dan naar de nummers en ja hoor, dan verschijnen de plusjes waarmee je kunt toevoegen. Heel erg bedankt voor de link Daniel! |
|
||||
|
||||
Geen dank! Veel luisterplezier haha.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eigen nummers toevoegen aan Imatch | n3il3v3 | iPhone algemeen | 2 | 09-06-13 16:18 |
Windows: Muziekbestanden toevoegen aan IPod lukt niet meer | Merisielu | iTunes | 0 | 11-05-12 12:55 |
Muziek: Nummers overslaan bij slimme afspeellijst | martijnbeks | Muziek, foto & video | 2 | 21-04-10 18:40 |
Windows: Nummers toevoegen aan Itunes | Citystars | iTunes | 3 | 03-07-08 19:16 |
ifoneguide.nl/114 toevoegen aan sources lukt niet | LittleDee | Archief | 1 | 16-05-08 16:54 |
|
|