iPhone 5s vraagt regelmatig om opnieuw op te starten (powerbutton probleem?) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen heeft mijn iPhone 5s een vreemd probleem: het scherm Zet uit komt steeds in beeld als ik het toestel dan probeer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s vraagt regelmatig om opnieuw op te starten (powerbutton probleem?)
Sinds een paar dagen heeft mijn iPhone 5s een vreemd probleem:
Het lijkt erop te wijzen dat er iets met de power button mis is. Net alsof hij blijft hangen. Als ik hem zou vasthouden, krijg ik immers het 'Zet uit' scherm te zien. En als ik dan de home button gebruik (samen met de power button) dan maakt het toestel natuurlijk ook een schermafdruk. Is iemand bekend met dit probleem? Ik kan niet herleiden waarom het toestel hier opeens mee is begonnen. Tips zijn meer dan welkom. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eerst eens een hard reset. Home en aan/uit knop ca. 10 seconden tegelijk indrukken totdat apple logo weer verschijnt
succes |
|
|||
|
|||
Of waterschade of simpel de knop defect
|
Labels |
kapot, powerknop |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS Video, Crash, Apple Logo, Opnieuw Starten | Jordie Segers | Muziek, foto & video | 0 | 12-08-11 23:55 |
Iphone 4: Start regelmatig uit zichzelf opnieuw op... | axelj | iPhone algemeen | 19 | 14-12-10 18:08 |
Automatisch opnieuw starten | tbl | iPhone algemeen | 0 | 18-05-10 12:25 |
Opnieuw starten onderweg? | Below30 | Archief | 5 | 22-12-09 22:56 |
Originele iphone regelmatig zelfde probleem | Bordt | iPhone algemeen | 3 | 15-11-09 20:00 |
|
|