Videoformaat niet ondersteund discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dit al een paar keer gemeld maar helaas geen oplossing De app HLN.be als de mobile website geeft soms problemen bij video's Namelijk: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Videoformaat niet ondersteund
Ik heb dit al een paar keer gemeld maar helaas geen oplossing
De app HLN.be als de mobile website geeft soms problemen bij video's Namelijk: Stef bezorgt "bommetje Jill" rode kaken Stef bezorgt "bommetje Jill" rode kaken - HLN.be RaRa dat dit nog steeds op de iPhone 5S een probleem is Jullie ook dit probleem ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die melding krijg ik ook op mijn iPhone 6 Plus. De webmaster van die site moet dit oplossen.
|
|||
|
|||
Dan ben ik zeker dat het niet aan mijn toestel ligt en dat elke iPhone hetzelfde probleem zal hebben
Mijn dank |
|
||||
|
||||
Het ligt inderdaad niet aan jouw iPhone. Stom dat websites dit anno 2015 nog steeds niet goed doen.
|
|
|||
|
|||
Wat gebeurt er als je dit in de app puffin bekijkt?
Via die app zou het normaal wel moeten gaan (wel nog zelf niet getest). UPDATE; net getest op de iPhone 6 plus en het werkte meteen bij mij via de app van hln en via safari. Wat ik wel vaak doe is als er teveel sites openstaan datk ze wegswipe en ik wis een heel groot deel ook vd cookies (alleen van mijn belangrijkste sites niet). Voor cookies te wissen; safari-geavanceerd-websitedata en daar veeg ik alles weg behalve dus mijn sites waark iedere dag toch mee inlog, voor dit heeft dat geen nut om te gaan wissen. Je zit er zo wel effe aan bezig maar ik doe het af en toe eens. Doe mss ook eens deze 2 zaken en probeer het dan nog eens? Bij mij helpt dat soms. |
|
|||
|
|||
Het is niet echt de bedoeling dat ik een extra browser moet gebruiken. (Puffin)
Na het verwjderen van de 2 genoemde zaken werkt het nog niet in safari en ook niet in de app HLN.be Ik heb contact opgenomen met HLN webcare en wacht nu op antwoord |
|
|||
|
|||
Citaat:
En als je beide zaken gedaan hebt die ik heb gepost dan snap het ook niet meer want bij mijne iPhone 6 plus werkt het meteen en ik heb dezelfde app als u? |
|
|||
|
|||
Dat laatste is een vraag ?
Deze app gebruik ik HLN.be Mobile' van De Persgroep https://appsto.re/be/F6Aby.i Let op: de meeste video's zijn wel ondersteund maar als het een video met een dikke play toets werkt deze niet. Meestal staat er ook een tekst onderaan in beeld voordat je deze afspeelt Zoals voorbeeld Laatst gewijzigd door Werner1963; 02-07-15 om 16:24. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Net nog eens vanuit de app gedaan en speelt meteen af, ik krijg wel eerst een reclame filmpje te zien en dan begint het. Tis daarmee datk het bizar vind da da bij mij gaat. |
|
|||
|
|||
Als antwoord van webcare kreeg ik
enkel in België kan je de filmpjes bekijken van VMMA/VTM wegens rechten. Onze excuses! |
|
||||
|
||||
Vpn gebruiken, lost dit probleem ws op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Iphone niet activeren/ondersteund simkaart niet | Vera1404 | iPhone algemeen | 15 | 31-08-12 14:43 |
iphone 3gs laadt niet meer op aan imac: 'opladen niet ondersteund door dit accessoire | mputman | iPhone algemeen | 6 | 28-09-11 18:48 |
iPhone 3G: Sim kaart niet ondersteund | BertenFocus | Unlock | 0 | 30-11-10 18:59 |
apple.com/fr simkaart niet ondersteund | yocko | Koopinformatie Nederland | 51 | 20-08-10 22:09 |
3G ondersteund AV kabel niet | Runaque | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 18-09-09 22:07 |
|
|