kan mijn i phone 4 niet configureren, apple id en ww zijn spoorloos discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn i phone zo goed als verkocht, maar er staat nog een ww en id apple op van iemand die hem even heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan mijn i phone 4 niet configureren, apple id en ww zijn spoorloos
Ik heb mijn i phone zo goed als verkocht, maar er staat nog een ww en id apple op van iemand die hem even heeft gehad en deze codes niet meer heeft, is er een andere manier om hem "schoon" te krijgen zodat hij naar de nieuwe eigenaar kan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De vorige gebruiker zal zijn Apple ID moeten resetten. iCloud krijg je er anders nooit af.
|
|||
|
|||
Zij heeft niks met i tunes gedaan, en de codes die ze gaf zegt ie dat ze onjuist zijn,,,,
|
|
|||
|
|||
Heeft volgens mij niets met iTunes te maken. Die andere persoon moet op de iCloud website inloggen en die telefoon uit haar gegevens weggooien/verwijderen.
Kan ze niet op iCloud inloggen, dan kan je een ander wachtwoord aanvragen dacht ik. |
|
|||
|
|||
Alvast bedankt, ik heb het aan haar voorgelegd,, als ze nu maar zo slim is om dat te doen,,,, word er een beetje moe van,,
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan mijn I phone niet meer opstarten na alles te hebben gedelete | patrickc | iPhone algemeen | 3 | 27-07-14 18:57 |
Appstore verwerkt mijn aankoop niet en verward mijn NL apple ID met mijn BE apple ID | Wazzer078 | iPad Apps | 2 | 13-05-14 12:53 |
iPod touch: waar kan ik zien of mijn SHSH BLOBS zijn opgeslagwn | ipod4hacker | Jailbreak | 1 | 30-03-13 23:16 |
Kan iPhone 4s niet configureren bij eerste opstart | iivarr | iPhone algemeen | 6 | 05-08-12 15:34 |
Krijg mijn i-tunes niet op mijn I-phone gedownload | merelvandooren | iPhone algemeen | 5 | 28-11-09 00:50 |
|
|