//

kan mijn i phone 4 niet configureren, apple id en ww zijn spoorloos

kan mijn i phone 4 niet configureren, apple id en ww zijn spoorloos discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn i phone zo goed als verkocht, maar er staat nog een ww en id apple op van iemand die hem even heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-15, 13:56
roky roky is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 9
Standaard kan mijn i phone 4 niet configureren, apple id en ww zijn spoorloos

Ik heb mijn i phone zo goed als verkocht, maar er staat nog een ww en id apple op van iemand die hem even heeft gehad en deze codes niet meer heeft, is er een andere manier om hem "schoon" te krijgen zodat hij naar de nieuwe eigenaar kan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-15, 14:25
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

De vorige gebruiker zal zijn Apple ID moeten resetten. iCloud krijg je er anders nooit af.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 03-07-15, 15:05
roky roky is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 9
Standaard

Zij heeft niks met i tunes gedaan, en de codes die ze gaf zegt ie dat ze onjuist zijn,,,,
  #4  
Oud 03-07-15, 17:22
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Heeft volgens mij niets met iTunes te maken. Die andere persoon moet op de iCloud website inloggen en die telefoon uit haar gegevens weggooien/verwijderen.
Kan ze niet op iCloud inloggen, dan kan je een ander wachtwoord aanvragen dacht ik.
  #5  
Oud 03-07-15, 17:38
roky roky is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 9
Standaard

Alvast bedankt, ik heb het aan haar voorgelegd,, als ze nu maar zo slim is om dat te doen,,,, word er een beetje moe van,,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan mijn I phone niet meer opstarten na alles te hebben gedelete patrickc iPhone algemeen 3 27-07-14 18:57
Appstore verwerkt mijn aankoop niet en verward mijn NL apple ID met mijn BE apple ID Wazzer078 iPad Apps 2 13-05-14 12:53
iPod touch: waar kan ik zien of mijn SHSH BLOBS zijn opgeslagwn ipod4hacker Jailbreak 1 30-03-13 23:16
Kan iPhone 4s niet configureren bij eerste opstart iivarr iPhone algemeen 6 05-08-12 15:34
Krijg mijn i-tunes niet op mijn I-phone gedownload merelvandooren iPhone algemeen 5 28-11-09 00:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.