Ervaringen ios 8.4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds de update naar ios8.4 laad mijn Iphone 5s zéér traag op. Zit nu al 4u in en slechts 30% opgeladen... Iemand een idee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo,
Sinds de update naar ios8.4 laad mijn Iphone 5s zéér traag op. Zit nu al 4u in en slechts 30% opgeladen... Iemand een idee hoe dit komt? Alvast bedankt! GRTZ |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe ? Harde reset - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar volgens de kenners en beterweters hier lag het niet aan de ios 8.4. Ik heb ios 9 erop gezet en het probleem was weg. Maar ja,wie ben ik. |
|
||||
|
||||
Bij mij slurpt nu de batterij ook bij het leven.
Maar het toestel is ook al dik 2 jaar oud
|
||||
|
||||
De batterij kun je makkelijk zelf vervangen.
Koste mij nog geen 20 euro voor een batterij en wat schroevendraaiertjes en 5 minuten werk. http://www.phonegigant.nl/iphone-5s-...origineel.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja,maar dan vervalt wel de garantie.
Maar als je garantie hebt kun je het ook laten doen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gratis,want je hebt garantie.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ook hier loopt te batterij leeg binnen paar uur naar ios 8.4.
Tevens had ik last er van dat hij boven in verschrikkelijk warm werd dit heb ik kunnen oplossen door toestel te herstellen. Maar batterij blijft een probleem met ios 8.4 maar ben niet de enige staan genoeg klachten op internet hier over in combi met 8.4 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk eerder dat uw batterij zelf naar de zwakke kant is/.../.. etc, u kan dit zelf controleren.
|
|||
|
|||
Citaat:
heb inmiddels wat truukjes uitgehaald op me iPhone en batterij lijkt nu wat langer mee te gaan maar nog niet zoals het met ios 8.3 was |
|
||||
|
||||
Citaat:
En ja op internet zal je natuurlijk alleen maar negetief nieuws erover vinden, het zijn dan ook alleen de klagers die op zo'n topic's reageren Je zal het probleem toch ergens anders moeten gaan zoeken ... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Verder kent er iemand de tarieven voor apple music ? zijn er kortingen via bepaalde instellingen ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 8.2 ervaringen | Edwardfotografie | iPhone algemeen | 82 | 24-03-15 08:33 |
iOS 8 ervaringen | WDS001 | iPhone algemeen | 321 | 30-12-14 09:17 |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
|
|