Nagenoeg lege fotobibliotheek toch 330 mb ruimte? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ALs ik in mijn iPhone instellingen check onder 'gebruik' > 'opslag' dan zie ik achter Foto's en camera een totaal van 331 MB, gesplitst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nagenoeg lege fotobibliotheek toch 330 mb ruimte?
Hoi,
ALs ik in mijn iPhone instellingen check onder 'gebruik' > 'opslag' dan zie ik achter Foto's en camera een totaal van 331 MB, gesplitst in 325 MB fotobibliotheek en een fotostream van 6 MB. Maar..... ik heb onlangs alle foto's verwijderd/overgezet en ik gebruik geen Photostream. Hoe kan dit? Of beter: hoe kan ik die 331 MB vrij krijgen? Alvast bedankt voor jullie hulp. Groet, Ronald |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand hier al/nog/alsnog een verklaring voor? Dit heb ik nl. nog steeds...
|
|
|||
|
|||
Heb je onder Foto's -> Albums -> Onlangs verwijderd ook alle foto's weggegooid? En erna de iPhone een keer gereboot?
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ja die map is ook leeg. Groet, Ronald |
|
|||
|
|||
Hoi, ik heb dezelfde vraag:
Hoe verwijder in alle foto's in mijn fotobibliotheek? Ik heb dus 6,9GB blijkbaar aan foto's erop staan...(filmrol is leeg, maar het staat blijkbaar in mijn fotobibliotheek... hoe kan ik de inhoud van de fotobibliotheek verwijderen) Ik zag dat deze vraag al eerder gesteld is op dit forum, maar toch kom ik er niet uit. Ik weet niet ook niet hoe het nu precies werkt in dit geval met I-Tunes. Dank alvast ! |
|
|||
|
|||
vergeet niet de foto's die je bewaard in whatsapp die tellen ook mee ook die foto's moet je uit whatsapp verwijderen dan krijg je dacht ik meet ruimte
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Antwoord op de vraag van TS: het kan te maken hebben met fotostream (gedeelde albums oid). |
|
|||
|
|||
Ik gebruik Wappie niet maar ik ben bijna zeker dat dit niet klopt. Ik heb in de app Day One meer dan 5.000 foto's. Die tellen echt niet mee. Die vallen onder "overig". Het zou mij zeer verbazen als dat in Wappie anders is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iphone synchroniseren te weinig ruimte, echter ruimte genoeg | corinekruise | iTunes | 1 | 18-02-15 22:49 |
Foto: Verschillende mapjes met foto's toch fotobibliotheek | Micha83 | Muziek, foto & video | 0 | 12-11-12 23:24 |
Abbo relax + web 330/450 | Marleybob | Odido (T-Mobile) | 8 | 10-01-11 23:23 |
|
|