iPhone valt de hele tijd uit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen. Ik zit met een klein probleempje. Mijn iPhone 4s valt heel vaak uit op rare momenten. Niet omdat hij (bijna) leeg is. Voorbeelden: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone valt de hele tijd uit.
Hallo mensen.
Ik zit met een klein probleempje. Mijn iPhone 4s valt heel vaak uit op rare momenten. Niet omdat hij (bijna) leeg is. Voorbeelden: als ik gebeld word, als ik een foto wil maken, als ik aan het bellen ben, als ik op FaceBook zit enzovoort. En ik word er echt gek van.. Iemand enig idee wat dit is? Groetjes, Eva. PS: ik heb nog een vraag, sinds wanneer is het batterij pictogrammetje rechtsboven oranje in plaats van groen of rood? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
IK heb precies hetzelfde probleem maar hoe weet je dat het aan de accu ligt en niet aan een bug of zo? ( ik zie dat oa staan als ik bij diagnose kijk) vaak is de accu dan ook niet leeg, als je hem oplaadt dan is hij zo weer op 40 of 50% of waar die gebleven was toen die uitviel.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone valt uit na bepaalde tijd zonder lader. | HeH | iPhone algemeen | 9 | 24-08-13 23:11 |
Wi-Fi valt de hele tijd weg. | LocoRoco | iPhone algemeen | 1 | 15-08-13 21:55 |
iPhone valt uit na een tijd in stand-by | Loadout | iPhone algemeen | 4 | 17-02-13 12:32 |
3G gaan de hele tijd uit | ifonix | iPhone algemeen | 3 | 04-06-10 04:26 |
iPhone valt voor een bepaalde tijd uit. Op wit scherm | magyco | Archief | 4 | 28-01-09 11:53 |
|
|