Betalen voor data ondanks geen gebruik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ok, ik ben niet zo heel erg technisch aangelegd wat telefoons betreft...en misschien is het een hele domme vraag, maar: Betaal je voor GPRS/G3, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Betalen voor data ondanks geen gebruik
Goedenavond,
Ok, ik ben niet zo heel erg technisch aangelegd wat telefoons betreft...en misschien is het een hele domme vraag, maar: Betaal je voor GPRS/G3, ookal zit je niet op internet of doe je niets waar je enig data mee verbruikt??? EN kun je G3 dan gewoon aan laten staan??? Ik heb hem nu namelijk voor de zekerheid uitgezet. De mail heb ik ook op handmatig gezet. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
3g vreet baterijen heb ik vernomen dus laat maar lekker uit.. en als je geen data verbruikt gebruik je geen data (cruyff) en dan betaal je er ook niet voor toch? of ben ik nou gek? ik dacht trouwens dat alle abo's ongelimiteerde data hadden , of ben je een belg?
|
||||
|
||||
"Locatie: Hoogvliet Rotterdam"
Lijkt me dus niet En als je gewoon iphone abbo hebt hoef je je zowiezo niet druk te maken over data |
|
|||
|
|||
Geheh... dan had ik het gelukkig goed!
En ja, ik heb gewoon onbeperkt data gebruik, maar ik vroeg het me gewoon af. Had het al aan meerdere mensen gevraagd, maar die gaven alleen het antwoord: 'als je G3 uit heb staan dan is ie uit en als je hem aan heb staan dan is ie aan'. (dat snapte ik zelf dus ook wel) Dus daar had ik dus niet zoveel aan. In ieder geval hartelijk bedankt!!! En nee... indd geen belg Laatst gewijzigd door debz; 17-07-08 om 21:12. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs Geen data voor achtergrond programma's | Sheonis | iPhone algemeen | 1 | 08-04-11 13:32 |
Data blijft oplopen zonder gebruik??? | jorisposma | Odido (T-Mobile) | 2 | 18-03-11 15:52 |
Data-Block (Geen data over telefoon netwerk) | JajeBlade | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-07-10 23:21 |
no data available bij gebruik Roqy bluetooth | ABKtje | iPhone Navigatie | 4 | 08-01-10 15:22 |
Geen internet in het buitenland ondanks 3g | Rolezgoyoyo | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 13-11-09 23:10 |
|
|