Geen internet in het buitenland ondanks 3g discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was vorige week in Spanje en kreeg geen verbinding met het internet. De iphone gaf wel aan dat de 3g verbinding aanwezig was. Ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen internet in het buitenland ondanks 3g
Ik was vorige week in Spanje en kreeg geen verbinding met het internet. De iphone gaf wel aan dat de 3g verbinding aanwezig was. Ook stond het toestel ingesteld om roaming toe te staan. Telefoneren ging ook zonder problemen alleen data werkte niet. Overigens werkt dit wel in Nederland.
Mijn toestel is een geunlockte 3g met kpn simkaart. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik kan nog steeds geen data versturen/ontvangen wanneer het toestel op een ander netwerk zit (buitenland) ondanks dat roaming is toegestaan! Weet niemand waar dit aan kan liggen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet in het buitenland met grenzenloos | ardyvb | Odido (T-Mobile) | 4 | 07-06-11 23:56 |
Prepaid internet in het buitenland | PeHa5772 | Internet in buitenland (roaming) | 4 | 27-04-11 00:32 |
Buitenland. Heb verbinding... geen internet!! hoe? | Anne4444 | Wi-Fi | 3 | 20-02-11 12:33 |
Hoe zit het met maximum bedrag voor internet in buitenland? | jj5 | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 01-01-10 15:55 |
Internet voor 9,95 en dan in het buitenland | Pako | Odido (T-Mobile) | 2 | 26-02-08 11:38 |
|
|