Internet voor 9,95 en dan in het buitenland discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel ik sluit T-mobile Pocket Internet Totaal af voor gebruik van telefooninternet in NL op al die plaatsen waar ik even geen WiFi heb. Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet voor 9,95 en dan in het buitenland
Stel ik sluit T-mobile Pocket Internet Totaal af voor gebruik van telefooninternet in NL op al die plaatsen waar ik even geen Wi-Fi heb.
Wat kost het me dan als ik tijdens vakantie Googlemaps wil gebruiken op die plaatsen waar ik even geen Wi-Fi heb? Gaat op dat moment data-roaming tikken? Kost dat dan €0,09 per 10KB extra of blijft dat binnen het pakket van €9,95 En wat kost het dan wanneer ik in Nederland gewoon Wi-Fi blijf gebruiken en in het buitenland Web'n Walk gebruik; want het lijkt er op dat die kosten gelijk blijven. Tarieven: T-Mobile > Persoonlijk > Productinformatie > Mobiel internet > Tarieven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat vrij helder op de t-mobile site. Laat weinig aan de verbeelding over:
MOBIEL INTERNET IN HET BUITENLAND: 0,09 per 10 kb. dus los van je bundel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet in het buitenland met grenzenloos | ardyvb | Odido (T-Mobile) | 4 | 07-06-11 23:56 |
Prepaid internet in het buitenland | PeHa5772 | Internet in buitenland (roaming) | 4 | 27-04-11 00:32 |
Internet volledig uitschakelen voor vakantie buitenland | Rudoz | iPhone algemeen | 16 | 22-06-10 11:25 |
Hoe zit het met maximum bedrag voor internet in buitenland? | jj5 | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 01-01-10 15:55 |
Geen internet in het buitenland ondanks 3g | Rolezgoyoyo | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 14-11-09 00:10 |
|
|