Prepaid internet in het buitenland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga binnenkort naar Italië en wil mijn iPad meenemen. Kan ik in Italië gewoon een prepaid internet microsim kaartje kopen en deze gebruiken op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prepaid internet in het buitenland
Ik ga binnenkort naar Italië en wil mijn iPad meenemen. Kan ik in Italië gewoon een prepaid internet microsim kaartje kopen en deze gebruiken op mijn iPad ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja tuurlijk. De iPad is simlockvrij.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vroeger waren Duitse prepaid-kaartjes op naam, volgens mij is dat nu niet meer zo. Eigenlijk geen idee hoe het in andere landen is, maar ik vermoed dat je vrijwel overal gewoon een prepaid kunt kopen, zodat legitimatie o.i.d.
|
|
||||
|
||||
In Italië moet je je bijna overal legitimeren en ze vragen een woonadres in dat land. Maar die kun je willekeurig opgeven.
|
Labels |
internet, italie, prepaid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet in het buitenland met grenzenloos | ardyvb | Odido (T-Mobile) | 4 | 07-06-11 23:56 |
Prepaid internet in buitenland | JackyBull | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 04-06-10 17:40 |
Hoe zit het met maximum bedrag voor internet in buitenland? | jj5 | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 01-01-10 15:55 |
Geen internet in het buitenland ondanks 3g | Rolezgoyoyo | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 14-11-09 00:10 |
Internet voor 9,95 en dan in het buitenland | Pako | Odido (T-Mobile) | 2 | 26-02-08 11:38 |
|
|