Uitloggen van betaand icloud account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Apple fans, Zal me even kort voorstellen. Ik ben Enrique en ben werkzaam bij een bedrijf die zich bezig houdt met het inzamelen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitloggen van betaand icloud account
Beste Apple fans,
Zal me even kort voorstellen. Ik ben Enrique en ben werkzaam bij een bedrijf die zich bezig houdt met het inzamelen van mobile telefoons (en lege cartridges). Het probleem die wij nu hebben is dat we iphons die nog met de icloud zijn ingelogt niet kunnen verkopen, dat geldt ook voor de scherm blokkade. Mijn vraag is hoe ik het bestaande icloud van de telefoon te halen en de scherm blokkade. Telefoon is zo niks waard voor ons en kunnen we het niet verkopen. Hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Groetjes Enrique |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alleen Apple (of de oorspronkelijke eigenaar) kan een iCloud Activation Lock verwijderen. Je mag er zeker van zijn dat Apple dat voor jullie handeltje niet gaat doen.
|
|
|||
|
|||
Ok, snap ik. We zijn wel een erkend bedrijf en grootste inzamelaar van de Benelux.
Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-07-15 om 21:07. Reden: "reclame links" verwijderd. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitloggen op iCloud lukt niet | joelle123 | iCloud | 1 | 10-04-15 00:25 |
Na mail versturen automatisch uitloggen op iCloud | uitsmijter | iCloud | 2 | 16-10-13 12:00 |
Agenda items kwijt bij aanmaken van iCloud account en uitschakelen van iCloud agenda | Jilly1982 | iPhone algemeen | 4 | 26-07-13 11:38 |
Mail - Account uitloggen | mylifetime | iPhone algemeen | 0 | 11-09-09 16:44 |
|
|