fout 53 door touch id homebutton discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben bezig met een iphone 6 waarvan het scherm en homeknop weg waren. ik heb nu alles overgebouwd naar een nieuwe backcover samen met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fout 53 door touch id homebutton
ik ben bezig met een iphone 6 waarvan het scherm en homeknop weg waren.
ik heb nu alles overgebouwd naar een nieuwe backcover samen met nieuw scherm en complete homeknop. echter heb ik bij restore nu nog altijd error 53... na een beetje zoekwerk kom ik er achter dat dit komt omdat ik de originele homeknop met touch sensor niet meer heb. deze zijn blijkbaar gelinkt aan elkaar. kan ik dit op 1 of andere manier omzeilen? al iemand ervaring mee? dank u alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij de iPhone 6 en 6+ is hier niets aan te doen zonder originele home button en flex, deze foutcode is niet te omzeilen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb er hier 1 met waterschade , netjes aan de praat gekregen .
Maar bij herstellen fout code 53 met de originele homebutton en flex. Toch onherstelbare water schade aan flexkabel en of homebutton . Vraag me af wat de reden hierachter is van apple??? |
|
|||
|
|||
Flex is de flexibele kabel dat van de home button naar bv moederbord gaat, wanneer niet de originele button en kabel wordt gebruikt dan gaat de touch id nooit werken en kan je foutcode 53 krijgen bij een herstel of software update.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Homebutton | ferrywalter | iPad algemeen | 5 | 09-01-13 13:52 |
iPod touch: Ipod touch 2e gen. jailbreak zonder homebutton | Joas | Jailbreak | 0 | 28-01-12 21:50 |
Homebutton | matjeholland | iPhone algemeen | 0 | 29-11-11 14:37 |
Homebutton | superjacky | iPhone algemeen | 9 | 29-08-11 10:07 |
[Onbekende fout (-50)] iPod Touch 1G synchronisatie | Jensteh | iTunes | 3 | 25-01-09 19:34 |
|
|