//

Homebutton

Homebutton discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste prikkers Ik heb de laatste weken het probleem dat ik niet altijd een reactie krijg vd homebutton. toevallig heeft een vriendin van mij het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-11, 16:11
superjacky superjacky is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard Homebutton

Beste prikkers


Ik heb de laatste weken het probleem dat ik niet altijd een reactie krijg vd homebutton.
toevallig heeft een vriendin van mij het zelfde probleem en wij hebben zelf het idee dat het is sinds de laatste update. We willen uit een programma en drukken dus maar krijgen dan een paar keer achter elkaar geen reactie , zo gaat het dagen goed en zo hebben we weer een hele dag problemen.

Kan dit het geval zijn (software) of is de homebutton gewoon niet zo "fris'' meer ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-11, 17:01
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Het is hoogst onwaarschijnlijk dat het een softwarematig probleem is. Je kunt dat uitsluiten door de iPhone te herstellen mbv iTunes. En daarna instellen als nieuwe iPhone.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 26-08-11, 17:08
NLZ13 NLZ13 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België - Limburg
Berichten: 21
Standaard

Normaal zou ik eerst denken aan een hardware probleem maar aangezien jou vriendin hetzelfde aan de hand heeft op hetzelfde moment lijkt het wel een software probleem ja.

Hebben jullie misschien ook toevallig net allebei een app geïnstalleerd die jullie eerst niet hadden die het misschien veroorzaakt?

Maw: probeer ook eens alle apps te sluiten en te kijken of het dan nog problemen geeft?
  #4  
Oud 26-08-11, 17:53
superjacky superjacky is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

Bedankt voor de antwoorden....ben zo bang dat ik hem een tijdje moet missen !!
Heb gister al herstel geprobeerd , dus terug naar fabrieksinstellingen en toen de laatste 'backup'' erop maar dan denk ik als het de software was dan zet ik dat probleem er toch weer opnieuw op? Wilde hem eerst helemaal als nieuwe iphone maar dan als ik niks terugzet dan ben ik alles kwijt helaas.

Ik heb ook geen idee of het door een app komt ..zal eens proberen zoveel mogelijk alles af te sluiten , kijken of dat helpt.

Maar kan ik ook terug naar een oudere FW ?
  #5  
Oud 26-08-11, 17:56
NLZ13 NLZ13 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België - Limburg
Berichten: 21
Standaard

Terug naar oude firmware is tegenwoordig heel moeilijk. En ik zie dat je geen jailbreak hebt, dus geen oude SSH bestanden van een vorige firmware, dan is het al bijna onmogelijk.

(Kan zijn dat ik onzin uitkraam, dit is wat ik er van opgestoken heb na zelf een poging te doen om firmware te downgraden)
  #6  
Oud 26-08-11, 18:03
superjacky superjacky is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

Nee ik heb idd geen jailbreak.... ik dacht dat ik bij de 3g toen wel een keer men FW heb kunnen terugzetten omdat ik toen ook problemen had maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Naja dan moet ik maar gaan vissen wat het zou kunnen zijn en anders hem toch even moeten missen

Ik hoop dat er miss iemand anders is die dit probleem kent en een oplossing heeft maar vrees het ergste
  #7  
Oud 26-08-11, 18:33
NLZ13 NLZ13 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België - Limburg
Berichten: 21
Standaard

Ja ik denk dat het toen nog wel ging, maar tegenwoordig "signeert" apple geen oudere firmwares meer ofzoiets. Dus als je vanuit itunes wil restoren krijg je een error. Dan zijn er verschillende tools om dat te omzeilen, maar uiteindelijk heb je bepaalde bestanden nodig die je voordien op had moeten slaan
  #8  
Oud 28-08-11, 12:18
Dennis1982 Dennis1982 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door superjacky Bekijk bericht
Bedankt voor de antwoorden....ben zo bang dat ik hem een tijdje moet missen !!
Heb gister al herstel geprobeerd , dus terug naar fabrieksinstellingen en toen de laatste 'backup'' erop maar dan denk ik als het de software was dan zet ik dat probleem er toch weer opnieuw op? Wilde hem eerst helemaal als nieuwe iphone maar dan als ik niks terugzet dan ben ik alles kwijt helaas.

Ik heb ook geen idee of het door een app komt ..zal eens proberen zoveel mogelijk alles af te sluiten , kijken of dat helpt.

Maar kan ik ook terug naar een oudere FW ?
Beste Superjacky,

Had hetzelfde probleem en heb het toestel terug gebracht. Phonehouse heeft het toestel opgestuurd en in de reparatiestatus van dynafix is te zien dat ik een nieuwe terug krijg. Hij is klaar voor verzending dus zal aankomende dinsdag wel binnen zijn neem ik aan. Als dat zo is ben ik het toestel op een dag na 2 weken kwijt geweest. Al met al te overzien toch?

Groeten
  #9  
Oud 29-08-11, 10:00
superjacky superjacky is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

Bedankt voor de antwoorden.
dat id idd te overzien maar je zit natuurlijk wel met je simkaart die nu in geen andere telefoon meer past
  #10  
Oud 29-08-11, 10:07
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door superjacky Bekijk bericht
Bedankt voor de antwoorden.
dat id idd te overzien maar je zit natuurlijk wel met je simkaart die nu in geen andere telefoon meer past
Daar kun je gewoon een adaptertje voor gebruiken. Vraag ernaar bij de telecomwinkel.


En mocht je willen downgraden naar een oudere firmware dan moet je de SHSHs van de desbetreffende firmwareversie hebben opgeslagen met TinyUmbrella. Hier is geen jailbreak voor nodig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G homebutton Isay iPhone algemeen 0 08-12-10 18:37
3g Hardware / homebutton passievrucht iPhone algemeen 1 09-10-10 23:54
Homebutton 'Kraakt' Guest-20230317192549 iPhone algemeen 2 25-06-10 11:17
Homebutton kapot psvpas iPhone algemeen 13 19-06-10 10:51
Homebutton probleem! Flydt iPhone algemeen 1 23-09-08 10:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:24.