iPhone 2g overleefde een duik in de Dordogne discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens mijn vakantie in de Dordogne in Frankrijk maakte ik een kanotocht. Ik nam een verfrissende duik vanuit de kano. Na 10 minuten zwemmen kwam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 2g overleefde een duik in de Dordogne
Tijdens mijn vakantie in de Dordogne in Frankrijk maakte ik een kanotocht. Ik nam een verfrissende duik vanuit de kano. Na 10 minuten zwemmen kwam ik erachter dat m'n telefoon nog in m'n zak zat. Hij leek dood en ik verwachte er niets meer van, maar ik heb thuis alles op alles gezet om hem te drogen met een fohn en een ventilator. Na 2 dagen zette ik hem in de lader en hij begon zowaar te laden. Hij starte op, maar had nog water achter het scherm !? Alles werkte, behalve de home button, die toch vrij essentieel is bij de iPhone. Na een paar dagen begon ook de homebutton weer af en toe te werken. Momenteel werkt hij weer bijna altijd en is het vocht achter het scherm al lang weer verdwenen. Ik kan hem weer gewoon gebruiken. Wat een wonder hè? Ben overigens nu toch wel toe aan een nieuwe (iPhone 5).
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Haha mooi verhaal / mooiwaark!
|
|
|||
|
|||
Moesten de iPhone's 4 zo kunnen zijn zou het geweldig zijn !
|
Labels |
iphone 2g, waterschade |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voegt een Ipad iets toe als je een Iphone hebt | grootnick15 | iPad algemeen | 4 | 14-04-10 02:50 |
|
|