Geen mails in app toch 1,9 Gb in gebruik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn vader heeft een iphone 6. Als mail account gebruikt hij een @skynet.be server. (België) Nu staan er geen mails meer in de app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen mails in app toch 1,9 Gb in gebruik
Hallo,
mijn vader heeft een iphone 6. Als mail account gebruikt hij een @skynet.be server. (België) Nu staan er geen mails meer in de app (niet in inbox en niet in prullenmand), maar toch zegt de iphone dat er 1,9 Gb gebruikt wordt door de mail app van apple!! Hoe kan ik dit oplossen?? en hoe kan ik dit in de toekomst vermijden? alvast dank voor uw antwoord |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo
Heb ook een account bij skynet en juist zelfde probleem. Skynet account verwijderen en terug instellen. Af en toe terug herhalen. speels |
|
|||
|
|||
Of imap gebruiken. Bij mijn iphone met pop heb ik dit probleem ook maar op mijn ipad met imap niet.
|
Labels |
account, harde schijf, iphone, mail app |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen mails , toch mailaanduiding | Tonas | iPhone algemeen | 0 | 16-05-15 13:24 |
Alle mails verwijderd en toch ruim 600MB bij gebruik. | Brokie | iPhone algemeen | 10 | 27-12-14 11:56 |
gebruik alleen Wi-Fi toch kosten internet | wil | Wi-Fi | 7 | 26-12-11 17:04 |
Datanetwerk uitgeschakeld, toch toenemend gebruik | BfromB | iPhone algemeen | 7 | 14-06-09 10:43 |
|
|