Datanetwerk uitgeschakeld, toch toenemend gebruik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Alhoewel ik momenteel via WiFi op het internet zit en mijn mobiel datanetwerk uitgeschakeld is loopt mijn gebruik op?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Datanetwerk uitgeschakeld, toch toenemend gebruik
Alhoewel ik momenteel via Wi-Fi op het internet zit en mijn mobiel datanetwerk uitgeschakeld is loopt mijn gebruik op?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gokje: 3G uitgeschakeld maar EDGE niet zodat hij nu via GPRS loopt te connecten?
|
|
||||
|
||||
Toch niet, heb URL provider gedeactiveerd
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook bij instellingen niets staan maar het werkt probleemloos. Je kan beter EDGE helemaal uitschakelen met bossprefs bijvoorbeeld. Hoop dat het probleem daarmee is opgelost.
|
|
||||
|
||||
Indien ik mijn Wi-Fi afzet heb ik geen internet, dus het is wel degelijk mijn Wi-Fi data transfer die ten onrechte wordt geteld als mobiele datatransfer
|
|
|||
|
|||
Dat is toch logisch, ik zie niet in waarom dat 'ten onrechte' zou zijn eigenlijk. Problem solved dus.
|
|
||||
|
||||
Omdat bij gebruik mobiele data transfer enkel data via 3G of GPRS/EDGE geteld mogen worden en niet Wi-Fi. Het probleem is dus niet dat ik ongewenst mobiel dataverbruik heb maar wel dat mijn zichtbaar gebruik niet correct is en ik niet meer weet hoeveel ik van mijn mobiele databundel verbruikt heb
Laatst gewijzigd door BfromB; 14-06-09 om 10:39. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gebruik alleen Wi-Fi toch kosten internet | wil | Wi-Fi | 7 | 26-12-11 17:04 |
Account is uitgeschakeld??? | nicosomers | iPhone Apps | 10 | 04-11-10 07:19 |
Van garantie/verzekering gebruik maken of toch even niet? | S¡mon | iPhone algemeen | 6 | 06-10-09 19:38 |
Vreemd oplopend gebruik ontvangen gegevens datanetwerk | tantepoes | iPhone algemeen | 4 | 29-09-08 12:38 |
|
|